Onneksi Pekka lähti mun mukaan kisapaikalle...mä olin niiiiiin totaali pöpperössä kipulääkkeistä, ettei meinannu silmät pysyä auki! Hula käyttäytyi niin kuin se olis nappaillu mun kanssa jotain ;o) HIH! No niin vaikka Hula vaikutti löysältä se toimi silti...tässä on taas tää jutsku, että tuomari näkee tän hetken, mutta mä tiedän koko jutun...eli kuinka hyvin Hula VOI toimia! Mä olen oikeasti varustettu kelliksen pysyvällä positiivisella energialla, mutta pystyn olemaan nähtävästi yllättävän kriittinen omaan ja Hula suoritukseen..hhhmmm!

Anyways tässä tulee kisaraportti
* Paikalla istumisessa Hula oli kuulema katsellut lintuja 10
* Paikalla makuu rauhallisesti 10
* Seuraaminen mun mielestä aivan kamalaa, mutta tuomarin silmää miellytti 9
* Idarissa Hula jätti istumisen välistä ja aika hidas liikkeille lähdössä...no jaa ihan hyvä, ettei säntäillyt mun eteen 7
* Luoksetulossa kaikki siirtymät hienot, seisominen upea, mutta maahan kaksi käskyä ja sivulle vinoon.. 7,5
* Ruutu vasemmalle. Pieni punainen kammotus merkki hienosti. Ruutuun miljoonaa, stop ja käytin maahan kaatavaa käskyä. Sivulle tulo upea! 10
* Ohjattu oikealle niin, että oikea haettiin ruudun luonta. Pienelle punaselle merkille taasen upeasti ja nouto ihan super. Sivulle suoraan :o) 10
* Metallihyppy murisi nostaessa, mutta muuten hiiren hiljaa ja suoraan sivulle :o) 10
* Tunari pelotti, koska Hula ollut hiukan epävarma. Nyt oli kuitenkin tarkka ja varma etsiminen. 10
* Kaukot muuten hienosti pysyi paikallaan, mutta tarvitsin kaksi lisäkäskyä. 8,5
WAUTSI mikä akka! Me Hulan kanssa virottiin loppua kohden ja oli mukavaa tehdä töitä tuon ihanaisen pikku akan kanssa :o)

EVL 1-TULOS, 292 POJOA, KP JA 2./5 SIJA. TUOMARI: HARRI LAISI


1309361.jpg