Eilen meillä oli vieraita! Saksalaiset Elke ja miehen nimi nyt hukku multa :o/ Johanna Wütrich oli mukana ja käänsi mulle mitä en ymmärtäny ;o) Paljon tuli sellasta juttua, että olin aivan äimän käkenä...siis sellaisia saksassa koiranpidollisia juttuja. Saksalais pariskunnalla oli heidän koiransa Carlo Von Ayers Rock alias Carlo. Ne halusivat ottaa Carlon meille sisälle, joten tutustutettiin Rölli ja Carlo ensin ulkona. Pientä äijäilyä oli Röllillä, mutta kumman hyvin se sulatti toisen uroksen :o) Sitten kaffelle sisälle ja kauniisti kaikki käyttäytyivät. Vaikka Rölli välillä muistuttikin Carloa, että pidä näppisi erossa mun mutsista ;o)

Sitten mentiin kentälle. Näytin Röllillä liikkeitä ja ne valokuvas ja valokuvas ja valokuvas ;o)
* merkki matolla, ruutu merkin kautta niin, että matto oli ruudussa hienosti :o)
* Luoksetulossa ensin Rölli ennakoi sitten tein karkuun juoksun ja kutsuin Röllin tulemaaan kovaaa ja STOP! Voi wautsi mikä pysähdys ;o)
* Kaukot 20m sairaan upeasti :o)
sitten Rölli pääsi autoon rauhoittumaan.

Hula teki ruudun oikealle, kaukot, upea luoksetulo vauhdilla, ohjattu vasempaan ei meinannu onnata koska suoraan sivulla samanlainen tötsä ku merkki ja reppu taas kapulan kohdalla. Kolmannella vasta onnistui! Oikealle aivan huipusti :oD Idiootissa tarjois ensin istumista. Sitten kympillä ;o)

Sitten taas kuvattiin :o) Katja tuli Ruskan ja Camillan kanssa ja niitäkin kuvattiin. Elke oli vallan ihastunut Ruskaan ;o)


490690.jpg

Tänään mentiin sitten yber vaikealle kentälle Jäken vanhikseen. Mä käskytin ensin kisamaisesti Katan & Paavon, Annikan & Veetin ja Maaretin & Ilpon. Se oli mulle harjoitus lauantain liikkeenohjaaja kurssia varten. Mulla oli kotitehtävänä suunnitella koe kahdessa osassa muutetussa järjestyksessä ja se toimi tänään :oD

Kata käskytti mut sitten Hulan kanssa samalla tavalla :o)
* Luoksetulo hyvä! Vauhti hyvä, seisominen olisi saanut olla nopeampi, mutta maahan tippui, sivulle vinoon.
* Tunnari hienosti. Mä ite aloin häseltää.....
*Ruutu vasemmalle pienen kammotus tötsän kautta. Noh, eihän se sitä merkannu ja juoksi ohi ja käytin miljoona käskyä jo tötsälle. Ruutuun hyvin, mutta meni ensin ulos ja jouduin ohjailemaan. Hyvin ohjattavissa, mutta kisoissa pitää käskeä heti maahan eikä eka seisomaan, et saa pisteitä.
* Seuraaminen...äääh, noh, mä oli ite ihan hysteerinen nauroin enkä keskittyny joten Hula teki ilo voltteja matkalla. Hula tuntui kuitenkin mukavammalta kuin Siuntion kisoissa eli seuraaminen ruudun tai ohjatun jälkeen vois olla kiva :o)
* Tauon jälkeen ohjattu ruudun vierestä vasemmalle. Äh, pieni punainen inhotus merkki. hula ei menny, sitten autoin sen  ja alotettiin alusta. Nyt hyvin merkille ja upea nouto ;oD
* Kaukot, en saanu sitä peruuttamaan seiso-istu, mutta se peruutti sitten muuten ja pysyi samalla paikalla ;o)
* Metallihyppy penkin yli. Hyvä nouto murinan kanssa ei siis haukkunut :o))) Perusasento hiukan vino.
* Idari hyvin. Pikkasen vino seiso, autoin istumisessa ja maahan hyvin , ei ennakointia mukaan lähdöissä!
Jes, Hula sai sitten Tazin ajan olla mun kanssa pötköttelemässä nurtsilla. Hula nautiskeli ;o)

Jaahah, kirjotan varmaan huomenna sitten meidän agiliidosta :o)


378484.jpg

Sitten vielä illalla agiliiitooo :o))) Hulalla oli kivaa ja mulla oli kivaa :o) Jenni teki aina Hulan kanssa samat harjoitukset ja mä yritin tehdä perässä. Hula toimii tosi kivasti Jennin kanssa.
Harjoiteltiin tänään siis valssauksia, joista mun jalat ei tykänny... Onnistuin mä muutaman kerran ihan hienosti kuitenkin :o)
Sitten tehtiin välistä vetoja. Hula teki Jennin kanssa kun vanha taitaja, mutta mun kanssa se oli pelkkää söhellystä...
Eteen lähetyksiä pallon kanssa, vautsi miten upeasti irtoooo!
Keinua, puomia ja rengasta harjouteltiin itekseen. Keinussa odottamista, ettei Hula lennä sieltä samantien pois ;o)
Kepi ne kepit. Jenni antoi nyt meille tehtäväkis harjotella kepit kuntoon. Hula onnistui Jennin kanssa peruuttaen hienosti ja mäkin sain muutaman onnistuneen toiston.
Hitsi, et oli kivaa!