Eilen oli taas tyhjää tilaa hallissa ja me päästiin Hulan kanssa toteuttamaan itteämme ;o) Hallin toinen puolikas oli tyhjä ja tein radan missä hyppyjä,keinu,putki,pussi,puomi,pituus,rengas,kepit....ja taas mentiin kovaa. Hula perhana kun on vaan oppimut lukemaan hiukan liian itsenäisesti esteitä...Saan Hulan jo hyvin kääntymään esteen päällä kun hihkaisen suunnan "oikea" tai "vasen". Kepit on vielä hankalat tai sitten mä odotan jo Hulalta liian kaukaa irtoamista kepeille..hmmm..Hula irtoaa about 3 metristä kepeille, mutta jää odottelemaan/hidastelemaan eka välin jälkeen ja siinä vaiheessa tulee yleensä virhe. Mikä avuksi? Mä en ennätä sen eteen muualla kuin ennen lähtöä ;o)

Sitten väännettiin TOKOa. Kaikki meni hyvin siihen asti kun kaivoin metallin esille....voi perrrrrk...e! Mä oon tehny hyppynoutoa vain ja ainoastaan puukapulalla, joka ei nähtävästi sovi Hulalle. Se ei nimittäin ottanu metallia suuhun itse ollenkaan. Kyllä se kantoi kun annoin sen suuhun. Mulla kasvoi epätoivo ja meinasin menettää hermoni, joten vein Hulan autoon ja tein Röllillä.
Rölli pääsi tekemään metallinoudon heti ja kyllä tuntui hyvälle kun metalli tuli salamana miljoonaa mulle :oD
EVL ruutu sairaan upeasti :o)
Seuraamista ja jääviä sekoitettuna. Palkkasin heti kun teki asennot.
Kaivoin Hulan takas. Sain sen yhden kerran nostamaan metallin, mutta siinä se sitten olikin. Hallilla ei onnistunut, mutta kotona tein sillai, että metalli oli maassa ja se kumpi nosti sen mulle sai lihapullaa. Hiukan aikaa Hula katsoi kun vaan Rölli saa lihapullaa ja hän ei...sitten olikin Hulan vuoro nostaa metsku ja nousikin ripeästi ;o) HUUHHHHUU! Pikkasenko helpotti!
Hula teki hallilla ruudun, joka onnistui hienosti.
Ohjattu Pmäki tyyliin eka oikealle superisti. Vasemmalle olikin killerinä se ruutu jonne Hula suuntasi ensin. Sanoin napakan "EI" ja uudelleen "vasen hae" ja kapula haettiinkin vauhdilla :o) Tein vasemman vielä uudestaan niin, että onnistui ilman ylimääräisiä käskyjä.
Nyt meni Hulalla vain agireenit upeasti. Sen kanssa pitäis tehdä nähtävästi ensin TOKO ja vasta sitten palkaksi agi ;o)

Kohta pitää lähteä kirralle tiputukseen. Saas nähdä mitä lääkäri sanoo mun jalkojen lihaskunnosta ;o)) On patti hiukka kasvanu ton agilityn alottamisen jälkeen...osasyynä tietty leikkaus, että reisilihaksia pystyy oikeasti jännittämään!!!! :o)))

615070.jpg