Tultiin päästäisen vietosta Puumalasta ja heti oli päästävä reenaamaan ;o)

Kentällä oli samaan aikaan pk väkeä ja poikia pelaamassa palloa. Imutettiin sinne mukaan.

Hulan kanssa ohjattu, luoksetulo, ruutu ja tunnari
* Ohjattu otettiin molempiin suuntiin. Merkki oli ainut mikä hiukan meinas mennä ohi. Ohjaukset meni totaali nappiin :o) Oikealle lähettettiin samalta merkiltä ruutuun, mutta Hula haki kapulan vaikka ruutu olikin houkuttelevasti samassa suunnassa :o)
* Luosketulo takapalkan kanssa maahan menoon asti. Aivan mielettömän upeasti. Siis nyt kun oon tehny takiksen kanssa ni en kyllä muuten tekiskään! Joku guru on joskus sanonu, että sen koira on sen verran tosikko, ettei voi ottaa luoksetuloa muuten kuin kokonaisena. Mä alan olla samaa mieltä. Tässähän tulee käytettyä nyt sitä positiivista ennakointia hyväkseen kun koira tietää, että eka tötsällä seisotaan ja toka tötsällä mennään maate.
* Ruutu oikealle samalta merkiltä siis kuin ohjattu. Hula haki ruudun upeasti :o) Tehtiin koko liike ja se meni nappiin taaskin!!!Jihuu!
* Tunnari ympyrässä ja oma mulla vain sen aikaa, että raapustin merkin. Hula teki sairaan upeaa nenätyöskentelyä :o)
Huhhuijaa.....nyt pitää sanoa, että Hula alkaa vasta olla valmis starttaamaan EVL:ään. Oisin ollu järkevä, jos oisin vaikka perunu ne kisat ja jääny suosiolla treenaamaan liikkeet kuntoon ennen kisoja... mutta...mutta...virheistään oppii!

Rölli ja Pekka treenas avoimen liikkeitä. Mä oon liian paha liikkeenohjaaja noille kahdelle!!!!
* Seuraamisessa Rölli oli hiukan omissa ajatuksissaan. Pekka sitten viilaili ni lopulta se oli sitä Röllin seuraamista ja kivaa katsottavaa :o)
* Liikkeestä maahan ja seiso hienosti! Röllin kanssa otettiin maahan meno harjoituksia viikonloppuna ja sen kyllä huomasi!
* Luoksetulo takapalkan kanssa. Toimiii ihan sairaan hyvin :o)
* Nouto...jaahah...heti kun ohjaaja vaihtui muuttui palautus taas vaikeaksi. Mun pitää kotona hitsata tota pitämistä ja luovuttamista.
* Kaukot, mä seisoin takana. Rölli kuunteli ja käänteli päätään ku mä heiluin takana. Muutaman kerran Pekka joutui käyttämään kaksoiskäskyä. Pientä hitsaamista vaatii ja just sen takana tapahtuvan hässäkän. Kotona se tekee vaihdot nimittäin tosta vaan...jopa voittajan ;o)
* Hyppy ei ekaks lähteny. Pekka meni hiukan lähemmäs estettä ni Rölli teki tooosi hienosti liikkeen :o)
Nyt oli vasta toinen kerta ku Rölli ja Pekka reenas keskenään. Pientä hiomista yhteistyössä, mutta paranee koko ajan.

333869.jpg