Kyllä tuli taas vettä kun Esterin sieltä...Ei haitannu muita ku mua loppua kohden ku housut ei tahtonu pysyä jalassa...lahkeet painoi niin paljon, että venyivät kantapään alle...mä olin litilitilitilitiläti märkä...kuin uitettu koira. No oli noi koiratki ku järvessä käyneet ;o)

Hulan kanssa ruutu,luoksetulo, ohjattu, käännöksiä
* Luoksetulo ihan vaan seiso ja maa ja vapaa takapalkalle..piru, että toimii hienosti :o)
* Ruutu ensin oikealle lelun kanssa. Sitten otin lähetyksiä niin, että oli ite lähempänä merkkiä ja näin missä kohtaa ruutua Hula oli. Hulan kävin palkkaamassa ruudussa seisomisesta. Molemmista suunnista otettiin tätä ja toimi :o)
* Ohjattu...kääääääääk! Se meni eilen jotenkin sekaisin ja tänään se tarjos vaan koko ajan keskikapulaa, joten jouduin palaamaan ihan pentu vahvistus treeniin ennen ku sain toimimaan uudelllen. Apua! Nyt vaan nähtävästi vahvistusta vahvistuksen perään!
* Käännöksiä seuraamisessa. Lyhyitä suoria pätkiä, käännöksiä joka suuntaan. Perusasentoja ja paikallakäännöksiä. Palkkasin oikein ruhtinaallisesti. Hulalla oli kivaa :o)

Birgitta oli mun apuna tänään. Kiitos kaunis :o)

Röllin kanssa ruutu ja nouto
* Ruutu eri matkoilta niin, että vein pallon. Pallo ei näy sieltä heinikosta ennen ku sattuu kohdalle. Rölli meni tuhatta ja sataa. Se alkaa pikku hiljaa hiffata, että siinä tötsien välissä pitää pysähtyä....eikä painaa ku tuulispää ensin kentän vika päätyyn ja palata takas ;o) Hinkattiin tätä noin. 10 kertaa.
* Nouto...hmmm...Rölli lähti hyvin kapulalle, mutta meni ohi? Palas takas ja oli ihan, että katos tossahan se on. Tein toisen noudon sillai, että Rölli lähti heti heiton perään ja kapula tuli hienosti. Jahah..mikäs nyt? Eikös e oikeasti näe vai kusettaako se mua?

Sitten vaan leikittiin koirien kanssa. Mä heitin palloa ja noin juoksi ja toi....Rölli niin, että henki vinkui ;o)

300019.jpg