Mä olin ilatlenkillä kirkkopuistossa kun Katja soitti. Katja luurin toisessa päässä vuodatti upeasti menneistä treeneistä ja mä sain hirmu kohtauksen ja pakkasin samalla puhuessa koirat autoon, nakit treeniliivin taskuun ja ajoin kassulle. Kylläpä tuntuikin mukavalta reenata Nauru

Röllin ja Hulan kanssa tein valmiiksi pätkän jossa tehtiin putkeen luoksetulo, ruutu ja ohjattu niin, että kaikki oli valmiina viety paikoilleen. Sitten vaan tehtiin ja palkkailin naksuttimella. Luoksetulon palkkasin molemmilla maahanmenosta taakse, ruudun palkkasin Röllillä makuusta ja Hulalla sivulle tulosta. Ohjattu molempiin suuntiin molemmilla ja kyllä Rölli perhana tekee sen paremmin! Nyt on jo toinen kerta kun Rölli vaan tekee ja Hulaa joutuu auttamaan... Molemmilla tunnari hyvin! Kaukoja tehtiin molempien kanssa sitten peruutus leikissä eli peruutusta asento ja pallo lensi. Siihen olikin hyvä lopettaa Cool

Eca-Vekara tuli tällä kertaa korjaamaan kamoja pois ja nyt tehtiin ruutuun namikipolle juoksua jo 5 metristä. Se kasvaa joka kerta niin näkee pidemmälle Kieli ulkona Patukka on se juttu mistä toi pikku kaveri kuumuu ihan totaalisesti. Eca on niin hauska kun se kiskoo ja murisee ihan tosissaan ja mä pistän vastaan mun pikkurillillä Silmänisku

 

1240432028_img-d41d8cd98f00b204e9800998e