Menin Annikan kanssa kentälle. Rölli sai alottaa kun se juoksenteli siinä ensin patukka suussa yllättävän hillitysti ympäriinsä. Yleensä se juoksee yksinään, mutta nyt se tuppas meidän seuraan koko ajan.

Mitä mä sanoinkaan Röllin ruudusta viime kirjoituksessani...et alkaa olla jo aika varma? No niin...tuolla tavalla ei sais koskaan sanoa! Me tehtiin ensin luoksetuloa takapalkalla ja sitten menin lähetyspaikalle niin kuin Hulan kanssa eli en näyttäny ruutua. Arvaatte varmastikin mihin pienen miehen tie vei? No sinne missä oli takapalkka ollut ja kun siellä ei ollut mitään niin Rölli päätti noutaa yksitellen kaikki luoksetulon tötteröt. Mitäs teet koiran kanssa, joka on inhonnut noutoa. En mä sille voinu karjua...mä vaan naureskelin ja otin tötterön pois suusta enkä sanonu mitään. Kun nyt tötsät oli noudettu teki Rölli hienon ruudun. Toptoptop...mä tiedän mun pitää harjoitella paljon sitä, että ne tötsät on siellä ja vaikka kuin lähellä.

Rölli sai tehdä vielä idarin, joka onnistui kivasti. Rölli seisoi rauhassa mun mielestä, Annika sanoi, että se oli ihan varma Röllin kohta lähtevän kun pää pyöri kuin viipperä. Jännä huomata kuin Röllin pään pyöritys ei haittaa mua ollenkaan enkä kiinnitä siihen edes huomiota... Sit pikku ukko lähti autoon makkaran syöntiin :o)

Anni teki Eeliksellä välissä ja hitsi miten ihanaa nähdä iso hoffi uros niin innoissaan Kieli ulkona Eeliksen korvat oli ihan kippuralla..hih!

Hulan kaivoin autosta valmiina jo sillä mielellä, et nyt sitten taas hangataan luoksetuloa. Reenit jäi aika lyhyeksi, koska Hula teki just niin kuin mä halusin. Eka pysäytin sen stoppiin ja vapautus taakse. Tehtiin sitten toisesta suunnasta sekä stop että maahan ja vapautus. Jahah, onkohan tää nyt se juttu mistä Kata puhui viimeksi? Eli kun koiran antaa mietiskellä jotain tekemäänsä muutaman hetken se suorittaa sen oikein........... Tällä kertaa Hulan reeni kesti siis noin 2 minsaa... Mutta mulle jäi niiiin hyvä mieli Nauru Hula autoon makkaran syöntiin.

Anni teki vielä Veetin kanssa ja pitää kyllä sanoa, että edistystä on tapahtunu paljon edellisestä kerrasta kun olen nähnyt. Nyt ei oo ykköset kaukana! Silmänisku