Nyt on tiistai ja olen vain levännyt koko eilisen ja tän päivän. Kyllä se elämä välillä voittaa...eilen tuntui siltä, etten jaksa olla hereillä ollenkaan enkä juuri ollutkaan. Viimeisen puolentoista vuorokauden (36h) aikana olen nukkunut yhteensä 20 tuntia...että silleen...ja voisin taas mennä takaisin nukkumaan kohta. Mä jaksan pinnitsellä aina hetken, mutta sen jälkeen kroppa vain vaatii kunnon levähdyksen. Eli kaikki jotka ovat yrittäneet minua turhaan tavoitella olen ollut unien mailla ja vaikka kännykkä on äänellisellä ei mulla ole minkäänlaista havaintoa, jos se sattuu soimaan..

Nyt voisin kuitenkin lyhyesti kertoa sunnuntain kokeesta missä olin koetoimitsijana. Se oli mun toinen Heiluhäntien kanssa järjestämä koe ja kaikki tuntui sujuvan mainiosti ;o) Tuomarina oli erittäin hyvän tuulinen Hannele Pörsti ja liikkeenohjaajana pirteä nauravainen Marketta Salo. Kiitos heille mukavasta päivästä :o)

Mun kanssa sihteerinä toimi Pekka Huuskonen. Kiva kun oli tuttu ihminen siinä vieressä. Ja sori Pekka, jos ärähdin välillä ;o) Saat simputtaa mua sitten reeneissä :o)

Kiitos myös kaikille muille, jotka auttoivat aamusta kokeen loppuun asti. Jaana buffassa, kiitos kaffen kiikuttamisesta teltalle :oD Kiitos myös Maaret Hämäläiselle ja Annika Mäkelälle, jotka jaksoivat ja kykenivät auttamaan omien suoritustensa lomassa!!! ja unohtamatta Maarit Ylivaikkoa, kiitos :o)

Sari Laiho otti aivan mahtavia kuvia paikan päällä. Tässä hänen e-mailinsa, jos haluatte tilata kuvia! [email protected]

Sihteerit Riikka ja Pekka työssään ;o) Kuva Sari Laiho1574017.jpg