Taas on päivä uus...eilen ei paljon ulos menty reenaamaan kun pakkasta oli -20 astetta! Aamusta heti kuitenkin aloitettiin kotona ja jatketaan sitten BATillä myöhemmin.
Kyllä on ihanaa huomata kuinka kärsivällisyys palkitaan :o)

Nouto Röllin kanssa etenee vauvan askelia, mutta tänä aamuna otettiin taas harppaus eteenpäin pitämisessä. Tähän astihan Rölli on vaan ottanu kapulan mun kädestä ja sylkässy sen samantien pois. Nyt se otti kapulan hampaisiinsa ja piti siis kunnolla kiinni siitä ja irrotti kun sanoin kiitos!!!! JEEES! Mä oon tosi tyytyväinen Röllin edistymiseen. Oon siis ottanu sen tohon eteen. Oon istunu hajareisin sohvanreunalla ja Rölli jalkojen välissä ja siitä kapulan pitoa. Kohta pitää nousta seisomaan ja tehdä siitä pitoharjotuksia.

BATillä otin samalla lailla jalkojen välissä Rölli ja mä istuin tuolilla. Ihan eri asia tehdä kotona tai hallilla! Hienosti jätkä piti :o)

Luoksetulo molemmilla edelleen vaan sisällä. Upeita pysäyksiä! Tänään BATillä sitten kasvatetaan matkaa sinne 10 metriin. Katsotaan kuinka meidän käy...

BATillä onnistui molempien kanssa tosi upeasti! Hulan kanssa otin 25 metristä ja pysäykset oli terväviä ja nopeita. Nyt vaan katotaan jatkoa kuinka akan käy! ;o)

Huomenna sitten purinalle kattomaan toimiiko ruutu, nouto, hyppy yms....palataan :o)