Voi vinetto! Mä sain huomiselle kisapaikan Heinolasta...apua! Menin sitten kentälle fiilistelemään vielä vikat ja voi vi...u! Meni niiiiiiin kun niiiiiiiin penkin alle ja mulla nousi savu korvista.
Mä just oon tässä Katalle ja Niinalle yrittäny sanoa, että ei tolla fiiliksellä eikä asnteella kisoihin...nääs, että "mä oon iha paska...mun koira ei toimi...." Nyt mulla on itellä sellanen olo ja antasin mitä vaan, jos saisin itteni koottua. Potkaskaa joku mua päähän!
Oon yrittäny kaikkea henkistä valmentautumista tässä...Muistele onnistunieta suorituksia..ei niitä miten meni edellisissä kisoissa ihan pipariksi joku juttu. Toinen varmaan sika iso homma on: "HYMYILE!!!" Kaiva se vaikka sieltä, mutta hymyile! :o))))) Kirjottelen huomenna kisojen jälkeen kuinka osasin hymyillä ;o) ja Hula toimi sen takia!
Päätavotteena on huomenna saada jokaisesta liikkeestä pisteitä. Mä meen kehään sillä asenteelle, että Hula ja mä osataan ja nyt vaan katotaan mitä joudutaan hankaamaan paremmaksi. Oikeesti en muista millon oisin ollu näin paskajäykkänä. Onkohan tässä sama juttu kun putoaa hepan selästä...nouse mahdollisimman nopeasti takaisin. Me keskeytettiin viime kisa ja siitä jäi nähtävästi toooosi paha maku suuhun :o(
Huomenna me vedetään loppuun asti ja saadaan pisteitä ja osataan :o)))

631810.jpg
Kattokaa mä hymyilen tossa kuvassa ;o)