Käytiin Katan kanssa vääntämässä ja kivaa oli ;o) Tehtiin PM kaavion mukaan pätkissä ja se seuraamiskaavio, joka on hassu...käännös vasempaan niin, että nuppi on sekaisin ;o)
Hula teki ensin Paten kanssa vuorotellen
* Seuraaminen oli jotenkin hassua, Hula poikitti mun mielestä aika julmasti. kata sano, et Hulan pää oli tosi lähellä mun jalkaa, mutta muu kroppa tuli neljää rataa. Kiva seuraaminen muuten ;o)
* Luoksetulo...ooohhoh! Hula ei meinannu lähteä ollenkaan liikkeelle. Kun se vihdoin lähti se teki hienon luoksetulon. Mä siinä mietin, et mikä ihme tässä voi olla. Sit mulla välähti! BING! Tein lämmittelyssä luoksetuloa ja kun Hula teki huonon stopin komensin sen takas lähtöpaikalle sillai napakammin. Hula ilmiselvästi pienessä sievässä päässään muutti jutun paikallaoloksi. Mä olin sille vihainen kun se lähti... Niin, että sitten tehtiinkin suoria palkkaa heilutellen lopuksi, että sain Hulan lähtemään eka käskyllä tulemaan. Voi noi naiskoirat on sitten outoja välillä...ja tää naisohjaaja vois kanssa raksutella päässään jutut loppuun asti ettei paikkaile väärissä kohdissa..oih ja voih!
* Ohjattu tehtiin vasemmalle eli piemään nurkkaan päin missä koira ei ollu vielä kentällä käyny. Merkille upeasti, hiljaa ;o) Vasemman hakeminen innolla ja Kata muistutti Hulan juostessa mua kohti, et suorana! Hieno palautus :o))
* Tunnarille Hula lähti haukulla :o( HÖH! Hula teki kivan nenätyön ja palautuksen kuitenkin :o)
* Kaukoissa jätin eteen kepukan. Hula teki kaikki muut hienosti paitsi seiso-istu tarvitsi kaksi käskyä. Se oli ihan sennäköinen, että täh mitä en ymmärrä.... Seiso-maa oli kuulema tullu pikkasen eteenpäin.
*Idari meni asentojen osalta superisti. Hula teki hyvät napakat asennot ja seuraamaan mukaan vasta kutsusta. Seuraaminen kulmissa ois voinu olla parempaa.
* Ruudun merkille haukulla, nyt ennätin karjasta "hiljaa", joka pysäytti Hulan. Annoin sille kuitenkin uuden merkki käskyn ja hienosti se meni sinne. Ruutuun tuhatta. Stoppi ei ollut kovin napakka ja maahan varmistin toisella käskyllä. Se oli maassa eli ihan turhaan. Kisoissa, jos se näyttää olevan noin ylhäällä annan kyllä uuden käskyn, ettei menetetä kaikkia pojoja jos kyynärät onkin ilmassa. Sivulle hienosti :o)
* Hyppynoudossa sama haukulla lähtö. Taas "hiljaa", joka pysäytti Hulan. Annoin vaan uuden käskyn samantien ja loppu oli hyvä!
Jahah, siinäkös se taas oli? Hula sai sitten tehdä palkaksi pienen radan, joka päätyi keppeihin. Ja voi wautsi wau. Mä lähetin Hulan kepeille ja se meni mun edellä kovaa ne. JIIIIHUUU TYÖVOITTO ;o))

2052439.jpg

Rölli pääsi ihan vimoseksi tekemään. Otin sillä toisella puolella seuraamista ja luoksetulon stopin takapalkalle. Tultiin sitten venailemaan kentän laidalle kehään pääsyä ja Rölli alkoi lauleskella ja ajattelin, et nyt on hyvä hetki puuttua siihen. Se perhana lähti juoksemaan miljoonaa ympäri kenttää ja minä perässä en kylläkään miljoonaa vaan muristen ja karjuen pahimpia kirosanoja mitä tiedän. Ensin Rölli juoksi sen näköisenä, että kivaa mamma on mun kanssa hippasta kunnes se tajus, et perhana toi muijahan onkin vihanen mulle. Ajoin sitä takaa vielä hetken ja käänsin selän. Salamana Rölli istuikin tikkana mun sivulla odottaen käskyä. Hylkäsin sen vielä ennen kehään menoa selkäni taakse. No niin, pienen alkuepisodin jälkeen päästiin tekemään töitä. Tehtiin siis putkeen voittaja ilman namia tai palkkaa.
* Seuraaminen oli hyvää ja etenkin kontaktista tykkäsin tosi paljon. Rölli oli aivan hiljaa :o)
* Liikkeestä istuminen oli napakka, mutta pientä rauhattomuutta odotellessa.
* Luoksetulo oli hieno :oD Rölli tuli aika kovaa ja mä annoin käskyt liian myöhään joten pysäys paikka oli kauempana merkistä. Kata kehui kuitenkin hyväksi ja se on jo jotain ;o)
* Ruutuun miljoonaa, hieno stoppi ja maahan Rölli kaatui taaksepäin. Pikkasen se haisutteli siellä, mutta muuten rauhassa. Sivulle tulo oli super :o)
* Hyppynouto oli pureskelua lukuunottamatta hyvä .o)
* Metallinouto oli hieno!
* Tunnari oli nenätyöskentelyn osalta ihan pro, mutta palautus haisee...pureskelua :o( Kökkö!
* Kakeissa Rölli teki näyttävät vaihdot ja peruutti puoli mittaansa.... hihiiiiiii! Parempi niin ;o)
Rölli oli hiljaa ja keskittyi työhön kivasti. Olin ihan super tyytyväinen Rölli poikaan :o) Rölli ei päässyt juoksemaan palkaksi vaan sai syödä pussin lihapullia :oD

2052441.jpg

Molemmat kuvat on ottanut Ave & Haass Saksasta, jotka vierailivat meillä yhtenä päivänä :o)