Oltiin Mujusen Salmen kokeessa Pieksämäellä. Jännitti aivan sikana...ja ihan aiheesta...tiukka tuomari. Möhlin tietty iteki aika paljon, mutta kyllä lähti pisteitä aika ropisemalla pikku virheistä. No niin, sitten vuorossa seli-selit ;o)

* Paikalla olot meni tällä kertaa hienosti. Hula oli pysyny tarkkaavaisena ja paikoillaan. Sillä pienestäkin liikkumisesta lähti melkein kaikilta pisteitä. Molemmat 10
* Seuraaminen meni mun mielestä tosi hienosti, Hula teki kaikki perusasennot upeasti ja seuraamispaikka oli hyvä. Juoksussa Hula pikkasen erkani jalasta. 8
* Idiootti...hhhmmmmm.kumma juttu, minkäköhän takia sitä kutsutaankin sillä nimellä...aaarrrghh! Siis kaikki asennot Hula teki suoraan ja nopeasti, mutta mä ite ryssin oikein kunnolla istumisessa. Mulla ei vaan kerta kaikkiaan sattunu askeleet ja sitten loikin ja vaihdoin rytmiä. Höh, mun pitää opetella kävelemään! 8
* Luoksetulo ja taas oma moka! Voi paska mun kanssa! Tällä kertaa Hula teki kuitenkin hyvän esityksen. Hula lähti kivalla laukalla ja pysähty seisomaan ku seinään, seuraavakin siirtymä laukalla, mutta maahanmenossa kyynärpäät jäi ilmaan...mietin siinä mitä tekis enkä antanu uutta käskyä. Loppuun asti upeasti. Mun olisi pitäny antaa toinen maahan käsky ni oltas menetetty vaan 2 pistettä 4 sijaan... 6

Tässä tauko...otin muutaman kerran merkin ja sitten vaan katsottiin muitten suoritusta.

* Ruutu onnistui tälläkin kertaa kokonaisuudessaan. Hula perhana vaan kun haukahti ja jäi niin etureunaan ruudussa ni heti lähti piste...höh! 9
* Ohjattu lähti ruudun luota. Merkille kivasti, mä vaan karjahdin kovaa ku luulin Hulan menevän ohi ja se tuijotti mua et apua mitä tein. Siitä liian hätäinen käsky ja merkki. Hula lähti kyllä ensin vasenta kohti, mutta kaartoikin keskikapulaa kohti. Sitten se menikin plörinäksi ja Hula juoksi ruutuun. Ohjasin sen hakemaan vasemman. Harjoitusta vaan,että saa Hulalle luottamuksen kapulan paikasta! 0
* Metallihyppy...siis mikä kumma tässä nyt tuli?!? Hula lähti ja oli ottamassa metallia suuhun, mutta päätyikin sitten vaan murisemaan ja pyörittelemään sitä. Ei meinannu millään ottaa sitä. Liian pienet laipat? Aika painava? 0
* Tunnistusnouto meni taasen mukavasti. Hula haukahti ja joutui haistelemaan pitkään. 9
* Kaukojen vaihdot hula teki niin kuin piti, mutta se eteni yli puolet omasta mitastaan. 6

Saatiin 3-tulos 209 pistettä. 3.sija kuitenkin ja taas pokaali kotiin viemisiksi ;o)
Hiomista riittää kyllä vielä paljon, mutta Hulalla on onneksi kivaa joka kerran kisoissa!