...muistella ja kirjottaa.... Turun karsinnasta jäi kyllä paha maku suuhun..yäk!

Me startattiin vasta joskus 23 jälkeen ja mä olin sika väsyny ja niin oli mun koirakin. Me nukutaan normaalisti tohon aikaan. Seliseliseli...mä tiedän Nolostunut

Noh alotetaas ihan alusta. Paikalla olot oli ensimmäisenä klo 18. Me oltiin kolmannessa ryhmässä ja kisattiin numerolla 19.

* Paikalla makuussa Hula meni vasta tokalla käskyllä maahan (mitäs mä annan jotain perin kummallisia käskyjä...jännitti AIVAN kamalasti!) Hula oli menny talja asentoon ja etutassut ristiin odotellessa Nauru7 pojoa

* Paikalla istuminen sujui hyvin. Hula tekee yleenäs istumisen aikan kerran ainakin etutassujen noston. 9,5 pojoa

Paikallaolojen jälkeen odoteltiinkin sitten 5 tuntia ennen omaa starttia...öööh! Mä tein vähä jotain, mutta Hula vaikutti todella löysälle. Muutamassa kisassa missä se on ollut tällanen löysä ennen kehää on meillä menny tosi hyvin kehässä......ei kuitenkaan tällä kertaa. Ja voitteko tajuta, mä jännitin ihan sikana! En muista millon olisin ollu näin paniikissa kehään mennessä, et tuntuu siltä kuin taju lähtisi. Mietin sitäkin pitkään eilen ja tulin siihen tulokseen, että en niinkään jännittäny niitä huippuja vaan niitä kenen mielestä meidänkin pitäisi olla hyviä Yllättynyt  Takaisin itse kisaan!

* Seuraaminen oli jotain kamalaa! Hula ei ikinä jätätä! Nyt se kuitenkin oli niin takana, että mä en nähny sitä ja vilkuilin koko ajan taaksepäin, että missä se koira on...se tietty vielä entisestään hidasti Hulan vauhtia. Uiuiuiii! 8 pojoa

* Idiootti, voi hemmetti! Miettikää mikä fiilis lähteä tekemään jättöliikkeitä kun koira ei edes seuraa mukana vaan jää tonne taakse! Mä tottakai himmailin ite ja jouduin muutamaankin kertaan pyytämään Hulaa uudelleen seuraamaan. AI KAMALA! Hula teki kaikki liikkeet, mutta tämä oli kyllä pohja noteeraus kaikelle Itku6 pojoa

* Luoksetulossa Hula tuli taas kerran seisomisen läpi. Sain sen pysähtymään toisella käskyllä. Maahan ihan hienosti ja sivulle laukalla. 5 pojoa

* Ruutu tehtiin siinä samalla valmiiksi kun seisottiin lähetyspaikalla. Kivasti merkille ja kovaa ruutuun. Hula pysähty aika etureunalle ja hyvin maahan. Sivulle myöskin kivasti ja tällä kertaa se seurasi niin kuin pitääkin Cool9 pojoa

* Ohjattu olikin sitten vaikea tai ei nouto, mutta merkki. Liikkuri seisoi koiran edessä silloin kun merkki vietiin paikoilleen eikä päässy merkkauttamaan merkkiä. Hula teki kaarroksen edellisen merkin kohdalle ja sain yber monella käskyllä sen vihdoin oikealle merkille ja hieno nouto. Mutta siis liian monta käskyä merkille.... 0 pojoa

* Metallihyppy meni mun makuun hyvin hiljaa. Perusasento ois voinu olla suorempi lopussa. 9 pojoa

* Tunnistunoudossa Hula meni kapuloille, noukki oman suuhun ja tipautti sen takas ja tarkasti vielä muut kapulat. 6 pojoa

* Kaket hula teki nätisti Kieli ulkona9 pojoa

Yhteensä pistesaldo oli vain 221,5. Noh! Ei päästy tavoitteeseen eli ei saatu 1-tulosta. Olen kovin pettynyt kisaan Päättämätön