Mun jalat on siiika kipeät ja olen nappaillut opiaatteja, joten näin parhaaksi kävellä kentälle ;o)
Kyllä on outo ilma, välillä pakko laittaa pipo päähän ja välillä taas ottaa pois...sitten yhdessä vaiheessa tuli jo luntakin. Huom, en ollut yksin ja pyörinyt opiaattejen vaikutuksen alaisena kuvitellen kaiken...hih ;o)
Annika teki Veetillä VOIn läpi ja Maaret Ilpolla AVOn mun käskytyksessä. Hienoja ohjaajia ja upeita koiria! Molemmille toivon onnistumista sunnuntain kisoissa :oD

Annika ja Maaret auttoivat sitten vastaavasti mua Röllin ja Hulan kanssa, kiitos!

* Hulalla ruutu oikealle, merkille mennessä pääsi suusta pieni räsähdys...oli tehnyt tiukkaa odotella sivussa ja katsoa kun muut saa työskennellä ;o) Ruutuun pirun hyvin ja maahan. Mä käytän aika kovaa ääntä, että pitäis vissiin volyymejä pikkasen alentaa. Toisaalta oli aika kova tuuli ja haluan, että käskyyn vastataan heti. Seuraamaan tulo upeasti. Namitin heti kun Hula tuli jalkaan kiinni.

* Ohjattu eka oikeaan. Tänään mä ajattelin odotella, koska Kata eilen sanoi, että hätiköin ohjauksessa. Ja oikeesti Hula näytti eka, että se lähtee keskimmäisellä, mutta se hakikin aivan sairaan hienosti sen oikean! ÄLÄ HÄSLÄÄ vois antaa mulle vinkiksi ;o)
Ohjattu vasemmalle oli taas kerran todella mallikas! Kapula oli pitkässä ruohossa ruudun edessä eikä Hulalla ollut aikomustakaan mennä ruutuun.
Nyt tuntuu, että Hulalle alkaa muotoutua päähän käskyjen erot, "hae" ja "ruutu".
Uusi elämän viisaus kuuluu, että: "mun pitää ensin itse uskoa onnistuvani ja sitten vasta näen sen tapahtuvan"

1309366.jpg

Röllin kanssa vahvistelin
* Merkki kosketusmatolla niin, että Rölli oli merkannut ruudun ja merkin takana oli kasa ihania kapuloita ;o) Kummallisen mutkan Rölli tekee merkille mennessään, mutta hyvin hakee suoraan merkin taakse.
* Ruutuun kävin viemässä kosketusmaton ja vahvistin naksuttimen kanssa ensin merkkiä. Rölli meni hienosti merkille ja sitten se sai palkaksi juosta ruutuun. Stoppasin ja kun Rölli seisoi rauhassa palkkasin naksulla ja se sai juosta hakemaan multa palkan. Tein vielä muutaman merkin naksuttimella. Hieno poika se kyllä on :o)
* Metallihyppy isolla metallilla...heitin kauas ja vinoon ja jouduin auttamaan takas tullessa ettei Rölli kiertäisi estettä. Toisella kerralla heitin lähemmäs ja keskelle eikä mitään ongelmia. Rauhoittelin lähtöä syöttelemällä nameja. Rölli rauhoittui tosi upeasti!
* Tunnarissa oli pientä häsläyksen meininkiä. Rölli kuitenkin haisteli oman ja toi pureksimatta!
Olen nyt Röllin kanssa tehnyt paljon rauhoittumisia kesken kaiken. Jos se ei rauhoitu pelkällä "käy" käskyllä niin käännän sen kyljelleen ja silittelen piiiiitkin vedoin pitkin kylkeä ja Röllin rentoutuessa käännän sen takaisin ylös rauhallisesti. Tämä homma tuntuu meillä toimivan kummallisen hienosti :o)
Nyt pikku ukko nukkua tuhajaa tuossa jaloissa tyytyväisenä :oD

585958.jpg