Mä oon ihan paniikissa 6.1 kisasta...en kyllä ymmärrä oikein miksi...ehkä siksi, että oon startannu Röllillä viimeeksi 7.5 ja nyt sen sairasloman takia ei olla oikeastaan reenattu ja tuntuu pienessä miehessä olevan virtaa koko kyläyhteisölle...nii ja sit toisaalta pelottaa, että se alkaa taas yhtäkkiä ontua..... kaikki nyt vaan tuntuu pelottavan..

Hulan kanssa on aika luottavainen olo, mutta ainahan voi sattua ihan mitä vaan...seli-seliä tällai etukäteen.
Kyl mä meinasin reenata pikkasen ennen tiistaita, mutta en kauheasti uskalla et Nölli pojan jalka kestää.. Voi kamala...meidän piti siirtyä EVLään, mutta VOIVOIVOIssa ollaan edelleen...ihan sen takia kun poika on ollu sairaslomalla eikä olla harjoteltu tarpeeksi kisamaisesti EVLää....niin enkä mä voisi nyt kisata molemmilla ;o) Hihiiihhii! Toivotaan, että sekin muutos tulisi äkkiä! :oD

1038777.jpg