...mä oon koulutellu aika paljon enkä ole ennättänyt juurikaan treenata omiani. Nyt oon ollu muutaman päivän vapaalla, suunnitellut Norjan reissua, pyykännyt ja siivonnut. Tänään käytiin sitten pitkästä aikaa Tiinan kanssa treenaamassa Urpolassa kivituhkalla ja Hula toimi ihan sairaan upeasti. Siis mä oon niiin hangon keksinä ton koiran suorittamisesta että. Ne perhanan kaket kun saisin vielä menemään kunnolla ja kaiken muunkin pysymään kasassa niin WAU! Eipä niitsä reeneistä sen enempää kuin että *hymyhymy* Kieli ulkona

 

1249153258_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

 

Sitten vähä muita juttuja mitkä on sotkenu mun suunnitelmia ja vaan vieny kerta kaikkiaan jalat alta. Kävin viime viikolla reumalääkärillä, jolla ei ollut hyviä uutisia. UÄ:ssä näkyi joku outo kaiku jalkaterässä ja RTG paljasti hiusmurtuman. Noh, se nyt tossa paranee pikku hiljaa. Mutta sitten käytiin lannerangan MRI:n kimppuun ja se olikin itkun paikka. Selkärangan degeneraatio eli rappeuma, joka aiheuttaa kamalaa kipua alaselässä ja jalkojen puutumista. Kun hermotus jalkoihin ei enää pelaa joudutaan leikkaamaan. Eikä tässä vielä kaikki...edellisellä viikolla mun käsivarren reiitti sakemanni...aika kamala toi toinen reikä. Käsivarren yläpuolen reikä on hiukan pienempi. Nyt vaan toivotaan, että haavat paranee ettei mene pöpöjä tekoniveliin. Kun kaikki tämä oli sattunut ja mennyt aivoihin sain hyvältä ystävältäni erittäin surullisen viestin. Iso halihali sulle, rakas ystäväni! Itku

1249153552_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Seuraavaksi onkin sitten vuorossa Norjan kisareissu ensi viikolla. Peukkuja saapi pitää, että Suomeen palaa Norjan TVA Cool