Eilen mut kotiutettiin sairaalasta ja heti oli päästävä koneelle ;o)
Leikkaus meni tosi hienosti ja kävelemään pääsin heti tiistai aamuna. Mun jumppari oli ihan intona ku kysyin, et noinkohan kuntoudun SM kisoihin. Voitte vaan arvata, et se oikeesti rääkkäs mua 3 päivää! Ihana olla kotona, mutta aion jatkaa jumpparin rääkkiohjelmaa! Polvi on vielä tosi jäykkä ja mä joudun popsimaan aika paljon kipulääkkeitä, että pystyn tekemään harjoitukset. kotona saan kuitenkin jo kävellä yhdellä kepillä!!! Miettikää!!!!

Ens viikolla ois tarkotus saada rakkaat lapsoset kotiin ja alkaa tehdä sohvaharjoituksia ;o) Autolla ajo on kielletty 2 kk, joten joudun inimään kyytiä aina joltain kentälle..hih!
Katotaan kuinka innokkaita nuo karvapallerot on tekemään, kun ovat tosiaankin saaneet nameja tekemättä mitään ;o) Onneksi meidän äiti osaa komentaa ja Rölli onkin iha meidän äitin koira...hassua..mä kun olin ihan varma, niin kuin äitikin, että Rölli on iskän perään. Noh, Hula sitten onkin. Makaa kuulema iskän viekussa koko ajan sohvalla...oikea sohvaperuna ;o)
Minttu on tyytyväisenä Puumalassa ainoana lapsena ja saa kaiken huomion Mannalta ja Markulta :o)
Kiitos meidän molempien porukoille koiriren hoidosta!!!!

529903.jpg