Pikaisesti kirjotan vaan tulokset... Nolostunut

 

Röllin kanssa meni kisa siis sillai niin kuin odottaa saattoi toipilaalta, joka pääsee pitkästä aikaa kehään "toteuttamaan" itseään Nauru Rölli kohelsi oikein kunnolla ja mulla oli naurussa pidättelemistä...noh, pääasia oli kuitenkin, että meillä oli tosi kivaa kehässä! Ja tollasella koiralla kuin Rölli pääsee pitkälle, koska se vaan yksinkertaisesti rakastaa työntekoa hiukan liikaakin välillä. Tuomari tykkäsi kovasti Röllistä ja sen työ innosta Kieli ulkona

 

 

Hulan kanssa käytiin sitten vääntämässä. Olin todella tyytyväinen seuraamiseen ja idariin, niihin mä olen nyt panostanut ja ne onnistui! Ruutu ja ohjattu oli sitä samaa vanhaa eli toimii! Cool Ne kaksi ällöä eli luoksetulo ja kaket meni tälläkin kertaa pyllylleen. Noh, niin kuin Eikka mulle tokaisi muutamaankin kertaan kehässä: "on se helppoa kun sen osaa!" HIH, kiitos Eikka!!

Hula sai siis 273 pistettä ja 1./10 sija. Hienoa mamma ja kiitos taas ihanasta kisasta Kieli ulkona