Tänään alotettiin aamu purinalla Katan kanssa.
Hulan kanssa
* Idari, joka ei nyt sitten onnistunutkaan...pöh! Kaksi seisomista. Pitänee vahvistaa molempia tai siis kaikkia ;o)
* Luoksetulossa Hula ei taaskaan lähteny eka käskyllä...ääh! Stoppi venyi, maahan hyvin ja sivulle kivasti. Tehtiin lähtöharjoitus pallon kanssa ja stoppi harjoitus takiksella.
* Ruudun pieni punainen merkki soljui auringon kehässä eikä Hula vaan voinut mennä siihen.. Sain sen vihdoin ja viimein merkille. Ruutuun kovaa, mutta pysähdys oli pyörimistä, mutta maahan eka käskyllä ja katse muhun, että mitäs siellä huhuilet :o) Sivulle tuli mun käskystä ;o)
* Ohjatun merkki huono, mutta nouto hyvä :o)
* Hyppynouto ekalla lähti haukulla ja tuli esteen jälkeen ravilla. Me siinä sitten ihmettelemään sitä ja syykin selvisi -> mä oon hangannu noutojen suoraa palautusta ja Hulasta oikein näki kuin se mietti hypyn jälkeen että mihinkäs mä sen mun peppuni oikein asetan ;o)
Merkkiä vielä vahistellen namilla ja pallolla...kuin se voi olla näin vaikea?
Hula pääsi palkaksi tekemään agia... tehtiin valssaus ja persjättö rata johon kuului keinu, A-este, rengas ja kepit...juu-u kaikki vaikeammat esteet, mutta likka nautti ;o) ja minä myös ;o))) Kepit meni vauhdilla ja mä olin jo auttamatta jälessä 4 vika kepin kohdalla, joten Hula päätti suorittaa lopun ihan itse...ja minäkös sain hillumis kohtauksen, johon liittyi myös Hula :o) Kivaa!


No sitten se mikä tänä maanantaina sai aikaan kaiken maaliman sanonnat...Timo joutui taas tiputukseen Meilahden silmäsairaalaan. Se sama silmä oli menny taas pahemmaksi ja ne pelkää, että siirtyy toiseenkin silmään. Ensi alkuun tuli itku ja sitten hammasten kiristys ja kysyin ekaa kertaa moneen vuoteen: "MIKSI AINA MINÄ JA MEILLE?"!!! Sitten ne sanonnat: "I HATE MONDAY´S!", " SE MIKÄ EI TAPA SE VAHVISTAA...", AIKA AIKAANSA KUTAKIN SANO PÄSSI KU PÄÄTÄ KERITTIIN...", "KAIKELLA ON JOKU TARKOITUS!" ..................huoooh!

Ehkä kaikki aikanaan saa selityksen.... olenko mä vaan valinnut näin vaikean polun kulkea?!?
1351482.jpg