KKH:n kouluttajien koulutus. Pia Miettinen veti ja luuhattiin hallilla 11-18 eli koko päivä!
Nyt on aika kipeä olo, mutta sain todella hyviä vinkkejä ja fiilis on siksi korkealla katossa ;o)

Tehtiin tänään hyvin kisamaisia harjoituksia eli piti oikeasti tehdä niinkuin kisoissa, ei ylimääräisiä käskyjä yms.. ja lopussa Pia vasta antoi kommentit! Mulle hiton hyvää reeniä.

Alotettiin Röllin kanssa kuitenkin tästä möykkäämis ongelmasta ja siitä, että se ei välttis keskity kun sanon "sivu".
Otin Röllin sivulle ja Pia häiriköi, mä komensin Rölliä ja palkkaus olikin hurjaa leikkimistä patukalla. Eli kun Rölli istua nakotti kiltisti vieressä, silmätkin, suunnattuna muhun palkkasin. Nyt vaan harjottelemaan erilaisiin häiriö paikkoihin. Malttia...malttia...malttia... Luulen, että jo tällä harjoituksella pästään eteenpäin huimasti :o)

Sitten tehtiin pötköön seuraaminen, liikkeestä istu ja luoksetulo
* Seuraaminen meni aivan penkin alle...ei Rölli tollai seuraa ikinä! Hirviää haahuilua! Noh, mun vika ku otin Röllin vaan maasta ja alettiin tekemään...en siis lämmitelly ollenkaan.

* Liikkeestä istumisessa autoin jalalla, mutta meni mun mielestä oikein hienosti :o)

* Luoksetulossa olin sanonu ongelmaksi maahan menon...no... Pia siis uusi "liikkuri" ni johan taas lähdettiin sen käskyistä. Eka siirtymä kivalla laukalla ja upea pysäys. Siitä lähti kuitenkin liikkurin käskystä. Maahan käytin aika kovaa käskyä ja Rölli tetsas kivasti..ei mitää kyynärpäät ilmaan jutskaa. Pia antoi neuvoksi tehdä sitä leikki jutttua mitä ollaan Hulan kanssa tehty...ei sitten muistanu hölmö tän koiran kohdalla tehdää...daa..

Seuraavalla kiekalla hyppynouto, metallinouto ja tunnari
* Hyppynoudossa Rölli teki keikautuksen eli kiersi esteen. Sitä harjoiteltiinkin sitten lopuksi. Me seisottiin Röllin kanssa esteen sivussa, Heidi seisoi kapulan luona valmiina nappaamaan kapulan, jos Rölli ei hyppää. Saamari, että mulla on ton jäbän kanssa omat liikkeet aivan liian hitaat. Mä luulen olevani kova, mutta Pia sanoi mun antaneen aivan liian hentoiset käskyt... Rölli palkkasi itseään juoksentelemalla..äääh! Kova pää...molemmilla ;o) Sain sitten muutaman onnistuneen harjoituksen eli Rölli hyppäsi molempiin suuntiin!

* Metallinouto otettiin Pian ruotsalaisella kapulalla. Rölli hiukan ihmetteli, mutta toi lopulta nätisti sivulle :o)

* Tunnarissa Rölli pikkasen mietti lähdössä, mutta meni ja haisutteli ja otti heti oman löydettyään sen! Hineo poika! MUTTA kapula oli melko huolella pureskeltu takas tullessa ja sitten luovutus vielä epäonnistui.
Tehtiin sitten pito ja nostoharjoituksia. Pia neuvoi vielä auttamaan namilla eli kun Rölli lähestyy mua kapulan kanssa niin ohjaan sen namilla sivulle. Tämä siis pitoharjoitusten jälkeen, jolloin Rölli tietää mitä nami tarkoittaa..."jos pidän hyvin ja rauhassa saan namin..." Röllin pitää pitää kapulaa niin tukevasti, että se ei tiputa vaikka hiukan vetäisin siitä. Rölli saa irrottaa vasta kun sanon sen käskyn! Kyllä tästä vielä hyvä saadaan! Nyt se sentään noutaa!!!!!!!!!!! Toisin kuin puoli vuotta sitten!!!

Kysyin vielä apua Hulan lähtöhaukkuihin. Tehtiin sitten puudutus treeni, vuorotellen tasamaa ja hyppynoutoja 40 peräkkäin. Jossain välissä Hula alkoi kyseenalaistaa koko hommaa eikä meinannu tuoda kapulaa, mutta viimeiset 10 kertaa meni hineosti ja hiljaa :o) Vitsailtiin siinä sitten, että mun kisa aamun rutiineihin kuuluu 40 noutoa ;o) HEH!!

Oikein hyvä päivä kaikkinensa. Kyllä huomaa, että kaikilla on totaali erilaiset tavat ja neuvot. Pitäisi enemmän ottaa tunteja erilaisilta ihmisiltä.

Tänään oli aivan ihana kun treenikaverit olivat selvästikin lukeneet mun blogia ja tulivat sitten juttelemaan! Ei ollu mitää säälimistä vaan aitoa kiinnostusta mun sairautta kohtaan. Ja minähän mielelläni tietysti kerron, jos joku haluaa tietää :o) Kiitos ihanille kanssa ihmisille :o))

1024452.jpg