Menin eilen tosi ajoissa hallille ja rakensin sellasen sopan, että olisi ollut helppo epäonnistua. Mutta mitä tekee Hula? Noh, taitavasti suorittaa vaikeimmat paikat. Hhhhhmmmmm....noinkohan se säveltää ns. helpoissa paikoissa, koska ne ei ole tarpeeksi haastavia?

Mulla oli siis ruutuun mennessä luoksetulotörppöjä matkan varrella. Ohjatussa noudossa oikealle oli ensin merkille mennesssä (pieni ällö punainen) muutama ylimääräinen merkkitötsä. Merkin vieressä oli hallin keskellä oleva pilari, joka piti kiertää, että pääsi oikealle kapulalle, joka oli ihan ruudun reunassa kiinni. Hih! Voitte vaan arvata, että ku tällasesta kehästä suoriutuu niin vaan hymyilyttää isosti! Kakeissa on edelleen parantamisen varaa!

Eniten mä ihalilin mun pientä miestä Ecaa, joka suoriutui myös vaikeasta paikasta ja ylimääräisistä tötsistä! Se teki voittajan läpi ihan leikiten ja oli vielä super intona! Itku tuli silmään kun onnistui!!

Röllillä nyt ei olla aikohin tehty ja se näkyikin suorituksessa. Rölliä häiritsi kaikista eniten häiriötötsät. Mutta suoriutuipa se Röllikin kunnialla läpi koko EVL:n.

Mä ooon niiiiiiiiiiin super tyytyväinen mun koiriin ettei ole tosikaan! Nyt oli oma asenne ja koirain asenne kohdillaan. Sitten kun vielä keksisi kuinka sama asenne ja olotila siirretään sinne koekentälle ni ois aika pro meninki