Kävin tsekkaamassa heilujen kentän...se oli ihan lumessa, mutta treenasin sitten siinä parkkiksella.

Röllin kanssa luoksetulo, jäävät, nouto,kaukot,hyppy
* Luoksetulo; otettiin monta kertaa...välillä lyhkäseltä matkalta välillä pitemmältä. Takapalkka toimii! Kun tehostin käskyjä tuomalla kädet nopealla liikkeellä eteenpäin pysäykset oli todella teräviä niin, että lumi pöllys ;o) Kyllä Röllille tulee vielä upeat pysähdykset!
* Jäävät; otettiin muutama kerta molempia vahvistaen. Mä jotenkin pakosti taivun alaspäin Rölliin...sitten kun en taivu Rölli ei tee...höh. Se pitää saada karsittua!
* Nouto; otin Hulan noutokapulan, joka on varmaan 1/3 Röllin kapulan painosta ja ylläri killeri se olikin Röllistä mukavampi ja tuotiin pikavauhtia viereen ;o) Tästä en kyllä odota 0 parempaa...on vielä niin kesken tää liike!
* Kaukot; Rölli tekee ne nätisti :o) Pitää vaan kokeilla maneesissa millä äänellä käskyt pitää antaa.
* Hyppy; otin paljon vahvistaen naksulla. Rölli yritti muutamaankin kertaan kiertää esteen takas tullessaan, mut kävin viemässä sen äkkiä takas ja pyysin hyppäämään mun luo.
Jännittää huominen..reenit meni liian hyvin...

Hulan kanssa ohjattu oikea ja kaukot
* Ohjattu; ensin merkille lähetystä muutamia kertoja vaikka kapulat oli oikeilla paikoillaan. Upeasti hakee merkin taakse :o) Hula merkillä ja kävin näyttämässä kapulan. Kaksi kertaa otin ohjatun liikkeenä eli ensin lähetin merkille ja siitä hakemaan kapula. Voi vitsi, että toimi nätisti :o)))))
* Kaukot; 20 metriä matkaa. Istu-seiso-maahan ei liikkunu yhtään, mutta seiso-istu-maahan se istui eteenpäin ja eteni sen takia. Hula kuitenkin teki vaihdot niin kuin mä olin sille opettanu. Mun pitäisi siis opettaa Hula istumaan taaksepäin. ...aaarggghhh...
Hula teki uskomattoman hienoa työtä tänään!!!
Mun jalat on kamalan kipeät ja mietin kuinka paljon uskallan napata kipulääkkeitä huomiseen kisaan, etten ole sitten ihan pöllyssä ;o)
374907.jpg