Kutsukirje Ouluun siis! Tuomareita ei vielä tiedetä, mutta liikejärjestys :o)

Lauantaina 7.6.2008 aamulla 7.15 alkaa ilmoittautuminen. Me kisataan Hulan kanssa numerolla 461 eli iltapäivällä!

* Paikalla istu ja paikalla makuu
* Seuraaminen ja metallihyppy
* Ruutu, luoksetulo ja kaukot
* Idiootti, ohjattu ja tunnari

Aika hauska järjestys ;o)

Mä vietin tänään päivän Heinolan Reuma sairaalassa preoperatiivisissa tutkimuksissa. Mua jännitti siellä ihan sikana. Suurin jännityksen aihe oli leikkaava lääkäri. Mulla ei ollu mitään hajua kuka se on. Verikokeen, sydänfilmin ja röntgenin jälkeen pääsin sitten tapaamaan nuorta pätevän oloista mieslääkäriä Raine Tiihonen. Sattui vielä niin mukavasti, että edellisen leikkauksen tehnyt lääkäri Erik Skyttä on tämän kertaisen hyvä kaveri! :o) Mulle laitetaan nyt sitten heti SM kisan jälkeen 12.6.08 oikeaan polveen triatlon polven tekonivel eli samanlainen kuin Skyttä meinasi laittaa :o)
Sairaalassa pitää olla klo 7.00 ja pääsen ehkä jo heti ekana eli klo 8.00 leikkuriin. Mä olen juhannusviikon maanantaihin asti siellä ja sitten kotia kuntoutumaan ;o)
Onneksi on noi SM:t ni en ennätä jännätä tota leikkausta!!! Pitää toivoa, että onnistuu yhtä hyvin kun viimeeksi :oD

520589.jpg