No niin...soimatkaa mua...mä olen käynyt vain tokonäytös reeneissä ja viimeksi viime tiistaina reenannut tokoa... Hyihyihyi mua! Siltikin Hula ja Rölli toimii ;o) On ne kyllä uskomattomia nuppusia ;o)

Hulan kanssa ensin tokoa ja sen jälkeen agia. Tein liikkeet sitten sekaisin, mutta muistan ne kirjottaa tollai oikeassa järkässä!
* Seuraamista, jossa Hula oli niiiin innoissaan...Ei meinannu mammukka pysyä housuissaan ;o)
* Idaria tein samantien palkaten asennot. Vietävä kun Hulalla oli kivaa. Nyt pitäis saada kisan tuntuisia reenejä, koska siellä Hula jotenkin jähmettyy ja tekee jotain ihan muuta kuin reeneisssä.
* Luoksetuloa takapalkalla. Suoria, palkkaa stopista ja maahan menosta. Olin ajatellut vaatia kaikenmaaliman juttuja, mutta Hula teki kaikki niin kuin halusin, joten mä vaan hilluin ja palkkasin sitä ;o)
* Ruutua namikipolla ja ilman. Hitsi, että on muuten vaikea nähdä millon koira on oikeassa kohdassa kun ympärillä ei ole nauhoja!!!! Hula meni kuitenkin vauhdilla. Ekax jouduin pyytämään liikettä ruudussa, mutta muistissa oli kuitenkin Hulalla miten tehdään ;o)
* Ohjatun tein ruudun merkiltä vinottain niin, että vasen oli melkein seinässä kiinni oven edessä. Huih, kun se olikin vaikea, mutta Hula handlas sen upeasti! :o) Oikean se haki empimättä vaikka pyörähti kapulalle ja edessä oli ruutu. Ai niin, olin vienyt kapulat jo valmiiksi eli ne oli siellä Hulan mennessä ruutuun :oD
* Metallihyppy isolla painavalla metallilla ja muistutan lukijoita, että aptus halli on Hulalle horroria tän liikkeen suhteen. Mitä tekikään pikku mamma..no haki painavan metallin sellasella vauhdilla että hippulat vinkuu!! UPEETA!
* Tunnari on ollut toinen sika vaikea liike tässä hallissa, mutta tänään myös se onnistui aivan huipusti. Iiihana mamaa ;o)
* Kaket tein laudan kanssa 20 m ja hienostihan ne onnistui ei voi muuta virkkaa :o)
* Paikalla istuminen vielä kahden sion hoffiuroksen välissä. Kylläpä näytti hassulta. Siellä se neiti vaan istui patsaana ;o)))

Rölli sai tehdä tunnarin 2 metrin matkalta ja kaket 20m! Jätkä on aiiivan super upea! Haluaa kisaamaan sillä!!!!!!

Hula teki lopuksi siis agia...tiukkoja käännöksiä ja keppejä. Kepit alkoi sujua tooodella vauhdilla kun kiritin Hulaa ;o)

Olipas kivat treenit :oD

333869.jpg