Mulla on ollu oikeesti TAAS joku ihme tulppa kirjottaa tänne. Okei, oon ollu tosi huonona. Kaikkialle koskee eikä virta riitä edes pystyssä olemiseen. Veriarvot yms. heitti häränpyllyä kun koitin olla töissä. Nyt mä taidan vihdoin ja viimein tajuta, että mun pitää uskoa lääkäriä. Mites tän nyt ilmaisisi... laitan sen nyt kuitenkin näin; pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Mä olen ollut ns. kuntoutusrahalla eli eläkkeellä vuodesta 1997 ja aina välillä koittanut olla töissä. Samanlaisella lopputuloksella kuin nyt. Tällä kertaa tippuminen tuli vaan kaikkia muita kertoja nopeammin.

Tiedän, että jaksan tehdä koirajuttuja. Niitä on satunnaisesti ja olon sanellessa jotain muuta jään nukkumaan. Mä saan kuitenkin jotain outoa virtaa koulutuksista ja tuomaroinneista enkä sen takia ihan pienen nipistelyn takia jää poijes ;-)

Tosiaan, olo oli mitä oli syyskuusta tammikuulle. Nyt vasta nukuttuani ne kaikki 5 kuukauden rästit alkaa elämä taasen hymyillä :-D Jaksan treenata ja SE on jo jotain!

Ortopedin, Anne Albert, luona käytyäni mua himppasen jännittää kävellä. Se näytti mulle kuin hurjassa asennossa mun vasen polvinivel on. Reisiluun pää on vaan pikkasen säären päällä eli jos/ kun polvi menee liikaa taakse reisiluun pää on tyhjän päällä....huuuuui hemmetti...tekee pahaa edes kirjottaa... Niinpä polvi leikataan uusiksi 3.5. Sitten olenkin taas vuodelevossa ja ihmetellään ihmisten kirjoihin palaamista.

Palataanpas tähän treeni aiheeseen nyt sitten takaisin :-) Ecalle on ilmoitettuna kolme koetta ennen leikkuria 23.2 Lempäälä, 3.3. Hämeenlinna ja 30.3 Ojanko. Ollaan pikkasen muisteltu kuin niitä hommia oikein tehdään. Ilokseni olen huomannut, että Eca sai vissiin Ruotsissa käydessään jonkun virtapiikin :-D Niin ja jäi siltä matkalta muutakin!!! Nimittäin neljä erittäin kaunista pentua www.cefeus-kelpie.com ja mitä värejä; kaksi oranssi-soopelia, jotka saattaa jäädä isänsä värisiksi, yksi puhdas oranssi ja yksi kaunis kerma.

Tän hetken treeneissä päällimmäisenä meillä on ollut työnteon ilo! Eca on ollut melkeinpä villi! Tän saman hauskuuden kun pystyisin pitämään kokeessakin! :-)

Over and out. Kuulette kyllä musta taas hiukkasen useammin :-)