Alotetaas nää seli-selit sillä, että mulla oli kivaa ja Katalta norahti kyynel :o0 Rata oli mun mielestä sika nopea eli huhhuh mun jalkojen kanssa. Siellä oli myös yksi killeri mihin konahdettiin niin kuin moni muukin ;o)
Mua jännitti sen aikaa kun odottelin siinä lähtökarsinassa, mutta kun lähdettiin liikkeelle ei jännittäny enää ollenkaan :oD
Radan eka virhe tuli mun kropan käytöstä eli mun hartialinja näytti A:lle ja sinne Hula meinas mennä, mutta sain sen estettyä karjahduksella..hih! Tein omasta mielestäni hienoja takaaleikkauksia sillä en vaan kerenny Hulan eteen... sitten se killeri-> suora missä kolme hyppyä ja putki, suoraan putkesta kepit...ou nou! Juoksin oikeesti kuin riivattu enkä ennättäny kunnolla kepeille ja siinä meidän toinen vitonen...äh! Muuten olin toodella tyytyväinen suoritukseen :o) Enimmäisaika oli 45sek ja me mentiin 46,99 sek. Hula meni kovaa, mutta silti ei ennätetty aikaan. Tuolla oli varmaan kaksi, jotka kerkes...kuin se on mahdollista? Sijotuttiin 5./20 :o))) Eli tulos 11,99...olikohan oikein ilmotettu?

No niin, lisätäänpä tänne meitin kisaviiteo! HIHIIIHIIII! Kylläpä veti naaman virneeseen kun luin mitä olin kirjottanu hurjana kirmailusta ;o))) Mä oon vaan niin taivahan onnellinen kun pystyn edes juoksun oloiseen "revittelyyn" hahaaaaaa :oD

Rölli pääsi tekemään sitten töitä häiriökoirana käytösongelma harjoituksissa. Ja voi poikaa, tais ottaa hiukan voimille kun se nukkuu kuin tukki sängyn alla :o)

351351.jpg