Mä oon ollu kouluttamassa muita ja omat on jääneet ihan liian vähälle Ollaan me sisällä tehty aina sitä kuuluisaa istumista paikoillaan. Mä oon jättäny koko konkkiksen istumaan ja duunaillu jotain muuta pitäen tiukasti silmällä ettei yhdenkään tassu edes käänny sit yhtäkkiä viskannu pallon tai nakin palasen suoraan eteen tai sivulle tms.. Hyvin pysyy! Alkaa kaikilla selkeesti raksuttaa, että tää on sellanen juttu ettei edes silmäluomea saa vinksauttaa 

Tänä iltana meillä oli tuon istumisen lisäksi kakejen sulkeiset peilin avulla, kiitos tämän päiväisen jutustelun Katan kanssa!!! Hula ja Rölli teki eri huoneessa kakeja ja mä näin ne peilin kautta..olipahan hiukkasen ihmeissään ensin, mutta sitten kun tajusivat alkoi tulla todella tarkkoja vaihtoja, WAU! Eca teki vaan pidemmästä matkasta sillai oikeella tyylillä. Jääviä peiliä kohti kaikilla. Eca oli ihan huippu ensimmäisellä kerralla kun olin laittanu peilin eri kohtaan. E oli ihan varma, että vastaan kävelee vieras koira...haahhhhaaa Vitsit mite hauskoja reenejä tällaset! Onnistui sika mageesti kaikilla!

Roimikaa mua toden teolla, mutta VASTA tänään aloitin Ecalla kapulan pito treenit. me ollaan otettu vaan vauhtinoutoja tai sitten ns. normaalinoutoja ilman palautusta sivulle. katsotaan saanko mä missä ajassa Ecan oppimaan tuon jalon taidon. kovasti E yrittää ymmärtää mitä siltä pyydän. Pikku miekkosen herneet törmäilee päässä villiä vauhtia!

Ai nii, ihan pakko vielä tilittää maanantain luoksetulo treeni Ecan kanssa. Mä oon tehny "stop" treeniä max 10 metristä ja nyt ajattelin, että vahvistan pallon heitolla kun otetaan koko matka. Eca tulee aivan miljoonaa mua kohti ja huutaessani "stop" ja pallon lentäessä Eca hyppää ensin about 1,5 metriä ilmaan jalat tönkkönä ja pyörähtää ilmassa ympäri kohti heitettyä palloa. Siis mä yritän saada tuon videolle oli nimittäin sen verran huvittava näky, että kierin maha kippurassa kikattaen kentällä...yksinäni