Meidän piti Katjan kanssa mennä reenaamaan jo klo 15, mutta mittari näytti varjossa 28 meillä ni ajateltiin sit siirtää hiukan myöhemmäksi. Mentiin koissujen kanssa figetsulla kentälle 19 ja nyt tuulikin jo mukavasti. Oli kyllä jotenkin niin naatti olo päivän kuumuudesta. Niin , paitsi et koirat oli ihan jeeeees kivaa. Rölliki kartsas ympäri ämpäri... Oltiin kentällä kuitenkin melkein 2h! Huhhui!

Hulan kanssa luoksetulo ja ruutu oikealle putkeen, ohjattu molempiin, kaukot
* Luoksetulo...hhhhmmm..oonko mä just päässy kehumasta, että nyt onnistuu?Okei oli kova tuuli ja joutu käyttämään ääntä ihan erilailla, mutta silti. Hula tuli seisomisen melkein läpi. Sitten otettiin alusta uudelleen ni meni maahan stop käskystä. Voi venäjä!!! Onneksi muistaa, että Paavolla on ollu tällasia samanlaisia juttuja. Mistäköhän ne tulee? Näyttää olevan mitsujen juttu? Hankasin sitten tota luosketuloa sillai, että sain ehjän hyvän liikkeen ja innokaan Hulan mun luo.
* Ruutu siis suoraan luoksetulosta. Mä arvasin, että se tekee sen...Hula lähti upeasti tehdyltä merkiltä luoksetulo tötterölle. Karjahdin "ei" ja suunta muuttu oikeaan eli ruutuun. Siis vedättääkö Hula mua? Mä olin kuitenkin vahvistanu ruutua ja siellä oli pallo. Tätä yhdistelmää meidän pitää harjotella paljon nähtävästi.
Otin ruudun muutaman kerran pallon heiton kera. Vitsi kun se etsii hineosti keskipisteen.
* Ohjattu ensin oikealle ja sitten vasemmalle. Merkki meni ku vettä vaan. Näki heti lähetettäessä, että se suunnisti juuri sinne minne pitikin :o) Ohjattu oikealle hienosti. Ohjattu vasemmalle se ensin lähti kaartamaan vasemmalle, mutta yhtäkkiä lähtikin takasin keskikapulaa kohti...siis häh? Ruutu oli siellä vasemman takana, mutta ei sen olis pitäny häiritä. "ei" käskyllä Hula taas muutti suunnan vasemmalle ja haki oikean kapulan. Mikä tässäkin on? Vaikka vahvistaisin ni Hula saattaa kesken suorittamisen saada ahaa elämyksen ja lähteäkin tekemään aivan jotain muuta. Mä teen siis varmasti jotain väärin?
* Kaukot aika lyhyeltä matkalta. Onnistuu jo hienosti toi seiso-istu 10 m! Sit loput meneekin ihan oikein. Matkaa pikku hiljaa lisäten...mä oon aika kova magneetti Hulalle. Tässä taas huomaa koirien eron...Hula ei millään meinaa irrota ja se tuleekin kohti aina kun mahdollista tai kun se on epävarma. Rölliä ei voisi vähempää kiinnostaa..

Röllin kanssa noutoja, kaukot,jäävät,luoksetulo
* Nouto vai pitäskö sanoa nosto. Rölli nostaa kapulan edestään mulle. Näitä tänään 3x3x3. Kapulan heitto ja palautussivulle 3x3 treeneissä. Noston Rölli tekee kivasti, mutta noudossa se tahtoo pureskella kapulaa. Nyt vaan pureskelu pois ni on nouto hyvässä jamassa. Eikö ole kumma juttu, että aina kirjotan näin...kunhan se asia saadaan kuntoon ni sitten on hyvä...mutta aina kun jonkun kohdan saa valmiiksi ni sit joku toinen asia käy häiritsemään ja taas pitää laittaa kuntoon ;o)
Etsittiin ruohikosta tänään omaa. Rölli tykkää siitä :o) Sen kapulan se saa äkkiä kokeissa poikki...kääk!
* Kaukot Rölli teki oikein tänään vaikka miehet oli pelaamassa fudista.
* Jäävät suoralla linjalla vaan. Eipä mainittavaa. Idiootti alkas olee jees :o)
* Luoksetulossa vapautus takapalkalle seisomisesta. Hitsi miten pysähtyy ku seinään jätkän pätkäle!

Mä oon aivan naatti poikki puhki! Lupas taas ensi yöksi ukkosta...toivotaan, että saa nukuttua.
Polvesta pitää kirjottaa sen verran, että hyvin taipuu ja fillarointi tekee niiiiiiin hyvää! Kummallista kyllä turvotus laskee aina liikunnan jälkeen. Mistä johtuu ne tiedä. Hyvä tietty niin :o) Ihanaa ens keskiviikkona on tiputus.

623448.jpg