Me saatiin ensin huutia kun ei oltu kysytty lupaa olla kyseisellä nurtsilla. Noh, mä pistin päräyttäen ja kysyin saadaanko treenata. Vaikka ei oltu polliiseja ni saatiin lupa!

Tunnariin unohdin sylkästä ja Hula oli ihan äimänä ja etti kauemmin kun laki sallii...löysi kuitenkin ja toi. Tein tänään helpoilla merkeillä kun en halunnu kiduttaa itseäni enkä Hulaa eli ruudussa keltaset tötsät. Ja juuu-u, nyt mentiin ruutuun sitä vauhtia niin kun ennenkin ilman epäröintiä! Merkille mennessä pääsi jopa pieni ilon älähdys..."nyt mä tiedän mihi mä meen!". Ohjattu oikeaan oli sairaan kiva! Mikä lie taas eilen oli? Vasempaan mä ite tunaroin...Hula oli menossa ja mä stoppasin sen. Katsoin kotiin tullessa peiliin. Luoksetulossa oli vauhtia niin väleissä kuin stopeissa. Huih, kylläpä jäi mukava fiilis.

Huomenna sitten Riikan "helle-kiertueen" vika kerta! Ollaan taas Olavi Räsäsellä klo 14-16 saa tulla!