Ulkona aivan mielettömän ihana kevät ilma 11 astetta lämmintä, aurinko paistaa ja linnut laulaa ja me mennään halliin reenaamaan...noh, ei tässä ole enää kuin kerran.

Kirjotan tällei ihan lyhyesti vaan....molemmat toimi kuin unelma ja mulla oli olo kuin kisoissa oltas saatu reilu 300 pojoa :oD

* Hulan seuraaminen oli aivan huippua. Kyllä on kannattanut treenata pieniä yksityiskohtia!! :o)
* Luoksetulo kanssa kerrassaan upea. Mä jarruttelin Hulaa liian äkkiä ;o)
* Tasamaa noudossa Hula oli sitä mieltä, että tää on ohjattu ja meni ensin merkille ja möllötti ihmeissään siellä...hassu mamma. Toi Röllin kapulan hiukan hankalasti melkein takajalat ilmassa ;o) HIH!
* Ruutu, WAUTSI WAU!!!
* Kaket upeasti ja istuminen taakse päin!! TYÖVOITTO :o) Hula liikku ehkä 3cm! JESJESJES!!

Marika tuossa kysyi miten saan pidettyä motivaation Röllillä...iik! Mitä mä nyt osaisin sanoa! Rölli palkkaa itsensä liikkeistä ja mun kanssa tekemisestä. Mulla ei ole ikinä ollut mitään motivointi ongelmia...paitsi joskus itseni kanssa ;o) Mä luulen, että alkuun on tärkeää oikea aikainen palkkaus ja siitä se homma lähtee rakentumaan! :o)
* Röllin seuraaminen SUPER UPEAA! Poitsu ihan hilja  ja käännökset ja askeleet hienosti!
* Ruudussa kosketusalusta ja lähetin Röllin vaan koksettamaan etutassulla. heti naksu ja palkan sai käydä hakemassa multa. tehtiin ruutua eri suunnista ja Röllillä oli selvästi ilme "mä tiedän tän homman nyt"! Rölli juoksi aina suoraan ruutuun matolle ja käännähti ympäri! Aivan mahtavaa! :o)
* Kaket maa-seiso-istu ja palkka Pekalta. Rölli kuunteli upeasti ja vaihdot oli nopeat ja hyvät!
* Tunnari Rölli tyyliin puhtaasti. Heti oma suuhun kun sattui kohdalle. Pieni nami houkutin ja kapula jäljetön ;o)

Upeita elukoita siis aivan mahtavia :oD