Siis mähän unohdin ihan täysin kirjotella tästä kokeesta jonka takia olen viettänyt kovasti aikaa peilin edessä.... Me oltiin ekaa kertaa asuntoautolla liikenteessä äiti, mä, Hula ja Rölli. Mä en saanu nukuttua siinä Lempäälän hallin pihalla auton ohjaamon yläpuolella. Pelotti että kaasu loppuu ja jäädytään kun pakkasta oli -17C. Hahaaa ja seliseli! Vaikka olin sika väsy olisin silti voinut edes yrittää keskittyä kokeeseen. Mä en vaan saanu itseäni kisamoodiin ja heipparalllaaa...

1. kehä, tuomari Riitta Räsänen

* Paikallalolot 9,5

2. kehä, tuomari Jaana Tala

* Ruutu olisi ollut hieno, mutta ohjaaja voi kuin voikin pilata kaiken. Stoppasin Hulan SUORAAN maahan liian aikaisin ja sen tassuista ulkopuolella oli noin 2cm. Enempää ei tarte selitellä 0

* Z ja Hula vaistoaa mun olevan ärtynyt. Häntä alhaalla koko liikkeen. Kaikki asennot suoritettiin, mutta olisko ollut yleinen ilme vai mikä 8,5

* Luoksetulo oli ihan ok  9

* Kakeissa Hula teki hienosti, mutta se perhanan yski ylimääräinen käsky 7

* Metallihyppy oli jotain ihan hirveetä ja Hula meinas vielä kiertää hypyn, mutta onneksi tuli esteen yli takas 8,5

takas 1. kehään

* Ohjattu oli hieno normaali Hulan suoritus 10

* Seuruu oli kamalaa seilausta 8

* Tunnari oli Hulaa itseään 10

Siinähän se karsinta sit meni 2-tulos, 246,5 pistettä. Mä niin soimaan itseäni sen ruudun takia!!! Mun moka!

 

 

Kokeen jälkeen ajaa täräytettiin asuntoauto parkkiin Asikkalaan missä vietettiin Röllin kanssa ihana hierontakurssipäivä! Me nukuttiin kuin tukit se seuraava yö autossa vaikka ulkona paukkui -18 pakkanen Ihana reissu oli ja vuokraan kyllä uudelleen tuon kärrin