Ensi tuomaroin alokasluokan 28 koirakkoa ja siitä suoraan koira naftaliinista ja kehään paikallaoloihin. Ihan kauheeta, mutta yllättäen onnistui upeasti! Eca osaa tän homman. Pakkasta oli muuten koko päivän -15-20 astetta eli lämmät vaatteet oli tarpeen.

Ecan eka VOI

* Paikalla olo 4min 10

* Seuruu oli kivaa. Siellä haju kohdassa irtos kontakti hetkeksi 9

* Liikkeestä istuminen oli kiva 9,5

* Luoksetulossa olen siis tottunut noihin kahteen höyryveturiin ja annoin käskyt samalla tavalla ennakoiden...enhän mä millään voinut tajuta, että Eca ensinnäkin tekee niin kuin treeneissä ja tulee kivaa laukkaa ja oikeasti tottelee käskyjä! Noh, Eca teki mun mielestä super luoksetulon upeilla pysäyksillä ja suoralla perusasennolla. Minä olin syypää siihen, että annoin käskyt LIIIAN aikaisin!!!!!!! Pitänee kehittää syvyysnäköään jotenkin... 7

* Ruutuun meno oli ihan super. Seisomaan pyssäys hieno, mutta maahan lakseutui niin hitaasti, että päätin antaa toisen käskyn. Sivulle liian löysästi. 7,5

* Hyppynoudossa Eca väisti Einoa joka seisoi esteen vieressä nojaillen kalisevaan metalli aitaan. Eipä ole tuokaan tullut kertaakaan mieleen harjoitella! Eca teki ihan kaamean kaaren esteelle ja just ennen estettä meni ja hyppäsi. Hieno kapulan otto ja kiiturina takas. Heti esteen jälkeen taas ihan tautinen kaari Einon kohdalla. Suoraan kuitenkin sivulle...hhhmmm 9

* Metallinouto LÄMMITETYLLÄ kapulalla. Voin suositella kaikille, HARJOITELKAA ennen koetta! Eca meni kapulalle oli ottamassa suuhun haistoi ja jätti siihen. Uudella käskyllä toi kuitenkin sivulle. Mä en kuitenkaan saanut kapulaa käteen vaan se tipahti maahan. 0

* Tunnarissa Eca ei lähteny ollenkaan sivulta...KVIIIK?!? WTF? Siis mikäs tää nyt oli? Meni kapuloille, nosteli montaa ja toi väärän!!! SIIS NIIN KU MITÄ TAPAHTU? Tehtiin kokeen jälkeen Einon kanssa muutama tunnari ja viimeinen onneksi onnistui. En ymmärrä mikä tässä nyt tuli? 0

* Kakeissa hienot istu-seiso-maa vaihdot ja kun piti nousta seisomaan niin jäpikkä nousee istumaan ja alkaa muina miehinä putsata itseään. 0

Hiukan vaikutti nyt sille, että pikku ukko ei ollut valmis ja kun ryssi kaksi liikettä niin alkoi tehdä jo sijaistoimintoja. Harjoitusta lisää niin mulle kuin Ecalle. Paljon oli hyvää, mutta paljon enemmän parannettavaa ja opittavaa Ecan tyylistä noudattaa käskyjä :o)

Tuomarina Pauli Härkönen 190,5 pistettä VOI ei tulosta.

Rölli rakas kävi kuumana, mutta teki taas kerran kaiken. Mua alkaa taas itkettää kun oon oikeesti todella tuohtunut ja vihainen :´(

* Paikallaolot ihan ok. Vinkui kun olin näkyvissä, mutta heti kun menin piiloon Rölli hiljeni 9

* Seuruu oli ihan kauheeta katsottavaa 6

* Idarissa jätti yhden asennon tekemättä 5,5

* Luoksetulossa Rölli tuli ku nato-ohjus ja pyssäsä mun mielestä niin hyvin kuin pystyi 6

* Ruudussa käytin kuulema liian kovaa käskyä 9

* Ohjatussa Rölli pyöräytti kolme kertaa kapulaa tullessaan sivulle. Ensimmäistä kertaa kokeessa ei siis purrut ja vauhti oli kuin pikakiitäjällä. 7

* Metallihypyssä oli taas vauhti niin kovaa, että Rölli otti vauhtia kapulan takapuolelta ja nappas kapulan upeasti mukaan ja suoraan sivulle 7

* Tunnari oli aivan loistava 9,5

* Kaket Rölli suoritti kivasti. Virittelyn vuoksi 0

Eipä sen enempää Röllin suorituksesta :o/