Vettä satoi ja tuuli, mutta pakko oli päästä koiranilmaan harjoittelemaan ;o)
Ilmotin mut ja Hulan minimölliin ja kilpailevien mölliin. Mun ohjaajan taidot on vielä kaukana hyvästä, mutta Hula on niiiin taitava :oD Minimöllissä tehtiin puhdas rata ja 32 sek ajalla. Enimmäisaika oli 55 sek.
Sitten olikin vuorossa kisaavien möllirata..huih, mä olin jo rataan tutustumisessa aivan pyörällä päästäni enkä oikein kekkaillu kuinka olisin ne kinkkiset paikat menny. Heti eka paha oli rengas, joka on jäänyt treenaamatta melkein kokonaan :o( siinä Hula hyppäs sivusta ja mä olin ihan, et voi kakka hylsy tuli..ajattelin kuitenkin korjata sen ja hyppäytin uudelleen renkaan puhtaasti. Siitä sitten vedettiin loppurata hiukan pitkien kulkujen kautta kun ajauduin väärälle puolelle estettä yms. Ilokseni kuulin radalta poistuessani, että ei saatu kuin 5 virhepistettä ja mun rundailujen aiheuttamana 10 sek aikasakkoa ;o) Eli wautsi wau! Nyt vaan reenailemaan enempi ratoja ja rengasta. Kepit sujui hienosti vaikka varmistelin kyllä sen peruuttamalla ;o))
Katja oli mun mukana henkisenä tukena. Jenni tuli myös paikan päälle katsomaan ja kommentoimaan, kiitos tuesta ja neuvoista :o) Näin pitkästä aikaa Siirin ja Vinskin. Olipas ihana halihali hetki :o)
Myös Heidi oli Troyn kanssa tekemässä upean maximölli radan :o)

Nyt on hyvä fiilis :o) Huomenna lähdetään sitten valmennusrenkaan leirille Ylöjärvelle ja katotaan mitä Jontte sanoo Hulan ja mun yhteistyöstä...hihiii, kivaa :oD

 1632147.jpg