La kisattiin TOKOa Pieksämäellä...tai ainakin meinattiin.. Rölli oli autosta tullessa ihan ok, mutta lenkin jälkeen taas yhtäkkiä kolmijalkainen...ja minkäs teet, itkuhan siinä tirahti silmään ihan väkisin! :´o( Rölli menee nyt sit huomenna Laumaan kuvattavaksi ja katsotaan löytyykö sieltä mitään. Mua jotenkin pelottaa :o/

Hula oli odotellut autossa melkein koko päivän. Aamulla lähdettiin ajamaan Katjan kanssa Pmäkeä kohti 7 aamulla ja Hula starttasi 15.30. Se oli hiukan unessa...kaikki hommat se teki, muttamutta... Tuomari Pauli Härkönen meitä arvosteli ja saatiin 1-tulos, 265 pistettä ja 2./10 sija. En oo kamalan tyytyväinen :o/
Kotona oltiin lauantai iltana 22 aikaan.

Huonosti nukutun yön jälkeen startattiin Annikan ja poikien kanssa Lietoon agiliitämään aamulla 7.30.
Starttasin Hulalla 3 kertaa. Ekat meni ohjausvirheiden takia hylsyiksi. Vikalla radalla saatiin sentään jotain aikaiseksi, mutta perhanan kepeillä taas 5 ja puomille tulin liian kovaa ja jätin Hulan mun taakse ja siitä kielto..noh, 10 olen tyytyväinen :o)

Hulan jaksamiseen olen erittäin tyytyväinen. Pikku tuhisija nukkui loppupäivän Liedossa mun takkiin kääriytyneenä maneesin nurkassa. Odoteltiin vielä Veetin kaksi starttia ja kotiin. Oltiin kotosalla 22 aikaan. Nyt voin kertoa, että olen aivan sairaan väsynyt ja lihakset on aivan jumissa...mutta kivaa oli ;o)

1351476.jpg