Kävin Mikkelissä kouluttamassa taas niin ihanan motivoituneita ihmisiä ja koiria, että alta pois. Kouluttaminen on kyllä rankkaa puuhaa, mutta se tekee niin hyvää kun huomaa mun neuvojen oikeasti auttavan Cool

Eilen olin lauttasaaressa, tänään aamulla heilujen kentällä ja illalla aptuksella kouluttamassa. Vein tänä aamuna Escon huoltoon ja reenasin pikkasen heilujen kentällä. Ollaan kävelty tosi paljon tänään hiukka joka suuntaan. Rölli ja Hula on juosseet kuin pienet eläimet Nauru

 

 

Aptuksella sitten reenaattiin vielä ennen oppilasta ja oikeesti mun koirat oli todella väsyneitä! Hula kyllä teki, mutta se ei ole mies muistiin näyttänyt tuolta...sitä selvästi väsytti. Seuraaminen oli ihan kivaa, mutta väsyneenä se ei jaksanut panostaa ollenkaan perusasentoihin. Hula teki kylläkin elämänsä parhaita tunnareita tänään, WAU!

Otin sen jälkeen hiljaisen Röllin autosta ja ajattelin, että katotaas kuin tämä epeli tekee...ja Rölli oli väsy. Se teki, mutta ei jaksanut keskittynyt ollenkaan. Tulipa kokeiltua sitten totaali uuvuttaminenkin...eikä se siis toimi! Paikalla istuminen ja makuu todella hyviä ja rauhallisia! Idari ihan hyvin, seuraaminen huonoa mun mielestä. Tosi vaikeita merkkejä eikä Rölli meinannu lähteä tarjoamaan mikä on sille outoa. Sitten mä vaan namitin sitä.

Voi pienet poloiset...mamman väsyt. Ei sen puoleen olin mäki jo tautisen väsynyt ja nälkäinen. Nyt saunaan ja aa-aaaaaa Hymy