Päätettiin Satun kanssa mennä tänään hallille kun ulkona oli niin pirun kylmää -20 ja pieni viiman poikanen. Eihän tuo meidänkään halli lämmin olen, muttei ainakaan tuule sisälle ja lattia on lämpimämpi kuin suoraan lumella. Huomasi Hulan tekemisestäkin kun ei tartenu koko ajan nostella tassujansa.

Hulalla siis EVL läpi käskyttäen

* Seuruussa H tarjosi mun taakse...siis täh? Se odotti varmaankin vasempaan tehtävää täyskäännöstä kun teki ne hypyt taaksepäin aina kun lähestyttiin seinää. Satu sitten naksutteli mulle tai siis Hulalle ja seuruu alkoi tuntua tosi kivalle!

* Z....EEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mikä hiivattulainen tässä oikein mättää?!? Itku tulee kohta silmään. Eka istuminen hangattiin varmaan 5 kertaa ennen ku onnistu. Kun sen sai onnistumaan niin ei menny maahan. Ei tsiisus nyt on kyllä joku pahasti vialla tässä liikkeessä. Noh, siinä sitten hangattiin ja saatiin vihdoin kaksi kertaa peräkkäin onnistumaan. Tehtiin niin, että Satu naksutteli asennoista. Silloin onnistui myös mukaanlähdöt ja seuruu pätkät.

* Luoksetulo oli mun mieleen. Seisomisesta ennakoi mua kohti. Jopa loppuasento oli SUORA! JES!!

* Ruutukin onnistui! JEEEES! H kuunteli hienosti ensin stopin ja sit maa käskyn!!!

* Ohjattu molempiin suuntiin ihan prooooo! JEAH Hula!

* Metallihypyssä kuului sellanen pieni vingahdus hyppyyn lähtiessä, mutta hienoin metallinouto aikoihin!

* Tunnari Hula tyylillä

* Kakeissa maa-istu EI TOIMI! Arghhhhhh!!! Muuten aivan mielettömät kaket.

Juu juu, nyt siis kolme liikettä hujanhajan.....noooooh, ehkä mä saan ne sujumaan.

 

 

Ecalla kaikkea

* Seuruussa E alkaa ÄÄNNELLÄ! Siis mitä ihmettä?!? Pikku ukko aivan intona. Mä meinaan kampittaa itteäni ja unohdan käskyt...ja nauran ihan kippurassa.. E kuitenkin yritti

* Luoksetulo kiva. Stopista ennakoi mua kohti ja laukka ei ole päätähuimaavaa.

* Ruudun merkki oli hakusessa. Ruudussa meni itekseen maahan ja varasti sivulle. Pientä vääntöä. Tein varmaan 6 toistoa, että sain E tekee oikein ja sitten olikin oikein hieno!

* Tasamaanouto vois olla vauhdikkaampi.

* Kakeissa ihan ihme tekniikka. Otettava varmaan kunnon vääntä talkoot tämänkin kanssa

* Ohjattu molempiin suuntiin HIENOOOOOO! Kapulat oli melkein puomissa kiinni. Vasemman kapulan vieressä oli merkki ja oikean kapulan vieressä ruutu eikä E miettiny yhtään vaan teki niin kuin pyydettiin! Ihan super mies! Ohjatun merkki on paljon vahvempi kuin ruudun merkki!

Kiitos Satu avusta! Ja jälkipyykin puinnista maittavan suklaatikakukn äärellä