Hain tänään Timon sairaalasta. Nyt mulla on sellanen vähemmän karvanen kaveri sängyssä ;o) HIHIII!!
Noh, mutta sitten itse asiaan ;o) Onko joku muuten kertonut agia treenaaville ohjaajille, että melkoisestikin yhtä tärkeää on itsensä lämmittely ja venyttely. Mä oon aivan jumissa....siis mulla on selkä ja vatsalihakset OU KAAD!! Timo tossa äsken mulle motkotti kun yritin venytellä, että varo vaan ettei mikään iso lihas revähdä tolla menolla..Nyt on onneksi vasta lihakset kipeät eikä revähdyksiä ole tullut kummallekaan. Pitää otta itseään niskasta kiinni tuon vanuttelun kanssa!

Oltiin Annikan ja Merjan kanssa reenailemassa. Mä harjoittelin oikeastaan keppejä molemmilta puolilta. Hula toimii jo tosi hienosti! Tein sellasta pätkää missä oli kaksi hyppyä 13m välein ja niiden välissä oli kepit. Sitä sitten mentiin molemmilla puolilla. Annika teetätti meillä sitten hyppy pätkiä missä oli välistä vetoja ja kiertämistä. Wautsi ku alkaa onnistua. Tehtiin myös muutaman esteen irtoamista ja haltuunottoa ennen putken kauimmaiseen päähän lähetystä. Mun pitää olla tosi tarkka oman kropan kanssa etten ohjaa väärälle esteelle.

Sitten mä menin tänään maksamaan A-lisenssin ja ilmotin meidät ekaan kisaan, joka on kuukauden päästä..huih! Nyt vaan sitten treenataan :o) niin ja venytellään ja lämmitellään ;o))

1636374.jpg