Eeva ja kultsu Tempon kanssa ajettiin Siilinjärvelle kokemaan. Siis mua jännitti iiiiiiihan kauheesti eikä asiaa auttanu ne pylväät ja varjot... Mä jo ennätin maalailla vaikka minkälaisia otuksia seinille. Jännitys oli oikeesti niin kamala, että mä vapisin ku haavanlehti. Mua oikeesti jo tunnarissa alko ittee naurattaa ku vapisin sillai. Eeva sano mun mielestä niin hyvin takastulo matkalla...nykyään kun jännittää ni pystyy sentään tekemään ettei mene niin jäähän et unohtais mitä tehdään. Ja näinhän se on, ettei enää tule sellaisia apua mitä mä nyt teen juttuja kun jutut tulee selkärangasta. No nyt siis itse kokeeseen.

Hula suoritti siis ensimmäisenä ja koe oli jaettu kahteen osaan eli ruudusta poikki

* Paikalla istu, Hula nosti toista etutassua kun mä jo olin kehässä ei kuulema muuta. 9

* Paikalla makuu, upea 10

* Seuraaminen...oi ja voi, siis mä talloin sen tassuja ja Hula otti etäisyyttä sen jälkeen eikä istunu kunnolla perusasentoihin. Tällasia ei sais sattua!!! 8,5

* Idari, jeeee, ihana idari! Mä painoin kuin höyryveturi ympäriympäriympäri. Hula teki napakata asennot, eka pätkä seuraamista pikkasen löyssä ja seisominen hiukan vino, mutta sitten Hula lähti tekemään upeella draivilla! 9

* Luoksetulo...no niin ja Hulan draivi jatkui hiukan liiankin hyvänä. Aiiiiivan tautista vauhtia ja arvaatte varmaa mitä sitte? Noh, seisominen veny, Hula varasti seisomisesta ja maahan se ei kyenny nopeemmin pyssäämään. Sit Hula vielä lopussa teki sellasen hauskan pyörähdyksen sivulle. Mä en meinannu kyetä olemaan nauramatta ja Hula innostu siitä vielä enemmän. Voi pyhä sylvi mun kanssa. Ohjaajan pitäis pystyä kuitenkin olemaan pokka naamalla vaikka koira tekis jotai hauskaa 6

* Ruutu ja edelleen jatkui draivi ja hula kävi niiiiiiin kiekoilla, et ajattelin et karvatki tippuu ku se höseltää. Noh, haukkuhan siinä pääsi merkille mennessä. Upee merkki muuten vaikka koiran piti juosta seinää päin kovaa. Tötsä oli siis just sen 2m seinästä. Ruutuun mentiinkin sitten niin hippulat vinkuen, olkipaali (Hulan tänään saatu uusi lempinimi) kiisi kohti ruutua ja plätsähti maahan. Sivulle tulossa jouduin antamaan toisen sivu käskyn kun katteli liukuovista tulevaa porukkaa. 8,5

* Ohjattu oikealle. Merkki oli ihan super upea vaikka se oli kahden pylvään välissä! Nouto oikealle ja pylväiden pujottelua. Sairaan hieno vauhdikas nouto. Sivulle istui hiukan vinoon ja kauas (15cm) jalasta. 9

* Metallinouto, hyvä hyppy ja murina kapulalle. Hyvä vauhdikas palautus ja tällä kertaa upea perusasento. 9

* Tunnarissa Hula tohotti kapuloilla huiskien niitä jaloillaan. Hieno vauhdikas palautus hyvään perusasentoon. 9,5

* Kaket on siis niin kaameet. Saankohan mä IKINÄ niitä kuntoon :o( Eteni ja yksi lisäkäsky. 6

Ylituomarina Anne Nokelainen. Hula sai 264 pojoa, 1-tulos ja 1. sija. Oon kyllä tyytyväinen Hulaan!!!!