Hulan kanssa käytiin ankkapuistossa vetäsemässä pikatreenit. Kata käskytti ja opasti meitä, kiitos Kata ystäväni :o)

* Ruutu oikealle. Vaikka olin varustettu kelliksen positiivisuudella pyöri takaraivossani ilkeä ääni joka sanoi, ettei täällä ole koskaan onnistunut...no ei onnistunut tälläkään kertaa...Mutta nyt luulen, että Hula vaistosi minusta et joku ei ole paikalllaan. Merkille upeasti, mutta ruutuun ohjatun merkin kautta. Jos positiivisuutta lähdetään tästä kuitenkin hakemaan, niin Hula pysyi koko ajan liikkeessä eikä vaan jäänyt törröttämään paikoilleen! :o) Katsokaas "Allways look at the bride side of life!"...hih! Uudestaan edellisen tapaan niin, että Kata vei namikipon ruutuun ja nytpä mentiinkin miljoonaa sinne ;o)

* Ohjattu eka oikealle, mun mielestä Hula lähti keskimmäistä kohti, mutta Kata ihmetteli miksi pysäytin Hulan...hhhmmm! Hula olisi siis kuitenkin mennyt sinne minne piti, mutta mä hätiköin. Sain sen kuitankin ohjattua kapulalle :o) Toisella kerralla Hula teki hienosti. Tehtiin ohjattu vielä vasemmalle, jossa kapula melkein ruudussa kiinni. Sairaan upea merkki ja aivan mieletön haku!!! Mä oikeasti hypin innoissani yläpystyä :o)))))) Ei tästä tarvinnut hakemalla hakea positiivista se oli toosi onnistunut työ :oD

* Tunnari vaikeilla kapuloilla. Pikkasen Hula vaikutti epävarmalle kapuloilla, mutta haisteli ja toi oman. Nyt pitää taas vahvistaa tuota tekemällä aina lenkin jälkeen vaikeita tunnareita kotipihalla.

* Luoksetuloa eka takapalkalla niin, että Kata piti Hulasta kiinni, mä kutsuin ja stoppasin ja vapaa taakse.
Katan neuvosta en nyt tee niin paljoa takapalkalla vaan yllätän aina välillä. Mä en oikeasti uskalla tehdä suoria kun Hula vasta justiinsa hokannu sen pysähdyksen kunnolla!

Mutta niin kun näette ei mekään joka kertaa onnistuta, mutta haluan hakea treeneistä aina ne positiiviset jutut ja vahvistaa niitä omassa mielessäni sillä silloin luotan paremmin koiraan ja se "tuntee" sen ja uskaltaa tehdä töitä :o) Tää on mun onnistumis filosofiani ;o) Välillä mun pitäis olla enemmän kriittinen, mutta ei juuri nyt kun SM kisat on ovella!!!!

625760.jpg

Rölli sai tehdä kotipihalla pikaseen kun tultiin Heiluhäntien kokouksesta naattina kotiin.
* Merkkiä kosketusalustalla. Rölli on kyllä viisas, se hakee jo ihan suoraan taakse.
Otin muutaman merkin niin, että ohjatun kapulat on ihan siinä takana ja palkkasin hurkin suosion osoituksin upeasta merkistä! Muutama ohjattu oikealle tehtiin samalla, jotka onnistui hienosti! Rölli sika upea mies teki sen taas.
* Tunnari vaikeasti, mutta Rölskä selvitti sen vaivatta. Muutama "pidä" harjoitus ja namppaa suukkiin. Ihana mikä ukko :o)
Rölli on rauhoittunu paljon ja se rauhoittuu sanasta "raaauha". Tepastelut vähentyneet huomattavasti. JOtain mä olen siis tehnyt tuon kanssa oikein ;o))))
Nyt hyvää yötä ja kauniiden koirien kuvia :oD

1052843.jpg