Olin kouluttamassa dobberitypyä omistajineen, kiva pari kerta kaikkiaan Nauru

 

Pitihän siinä sitten itsekin vääntää hiukkasen. mä juttelin Pieksämäellä Satsun kanssa ja sen takia tein muutoksia suunnitelmiini eli Rölli ei enää starttaa VOI:ssa vaan siirtyy sinne korkeimpaan Cool

 

Hulan kanssa:

Putkeen ilman namitusta seuraaminen, idari ja luoksetulo. Olin vieny kipon valmiiksi luoksetulon lähtöpaikan taakse niin, ettei Hula sitä nähnyt. Hula kyllä toimii.........reeneissä! Taaskaan ei minkään näköistä ongelmaa luoksetulossa. Mä olen ihan pulassa! Mun pitäis varmastikin löytää jotain möllikisoja missä harjoitella sillä fiksuna tätikkänä Hula erottaa kyllä meidän omat kisatreenit oikeista kisoista!

Ruutu sika upeasti! Kieli ulkona

Ohjattu suoraan ruutua päin. Eka oikea, joka ruudussa kiinni, upeasti ja sitten vasen aivan yhtä upeasti. Nyt älkää menkö rikki!

Kaket 20 m, Hulalta hyvin Yllättynyt

 

Röllin kanssa:

Ruudun merkkiä ensin vahvistin naksulla muutamia kertoja ja vikaksi ruutuun asti maahan ja siitä vapautus naksulla. WAU! Röllin merkki on kyllä vielä parempi kuin Hulalla. Oon opettanu sen kosketusalustalla ja sen paikka on aina ollu suoraan merkin takana ja siellä Rölli on joka kerta ilman alustaakin! Cool

 

Ohjattu niin, että vein haettavan kapulan pikkasen lähemmäs n. 7m ja muut oikeille paikoilleen. Vahvistin ensin Röllin hienoa merkkiä ja lähetin hakemaan ensin oikean. Jumankekka mikä vauhti! Rölli ennättää kiihdyttää tässä niin kovan vauhdin, ettei ennätä pureskella. Tein samalla lailla myös vasemman eli n.7m päähän ja muut oikeille paikoilleen. Todella upea nouto myös tämä. Merkki oli tänään tosi varma, Rölli ei kertaakaan yrittänyt varastaa merkin ohi! Viaton

Luoksetulo.......te ette varmastikaan usko mua, mutta jätkä teki aivan sairaan upeat pysäykset eikä mulla ollu takapalkkaa vaan heitin pallon kun Rölli plötsähti maahan. Oonko mä ite jotenkin outo kisoissa kun se ei toimi Röllilläkään? Hhhmmm....

 

Ai niin, mä kävin katsomassa Suvin luona uuttaa Ruostisn tuonti poikaani Dania. Että voi olla suloinen tapaus Silmänisku