Mentiin aamupäivästä vetämään kunnon reenit. Olin suunnitellut kaikki tarkasti paperille ja tein kentän valmiiksi ennen ku hain Röllin.
Käveltiin eka kentän ohi, jossa reenas agikiituri. Olin ottanut Röllin käskyn alle jo ulkona ja se seurasi hienosti kontaktissa vaikka toinen rämisytteli esteitä.

Aluverryttelyn jälkeen tehtiin sitten voittaja pätkissä. Tein aina muutaman liikkeen kerrallaan ja sitten mentiin repulle palkkaa saamaan ;o) Oikeesti tän hiljaisuus episodin aikana mun liikkeen aikainen ja loppu palkkaus on pelkkä hymy...oikein leveä hymy saa Röllin sellaisille mutkille....karvamatotanssiksi vois sanoa ;o) HIH!

* Seuraamisen aikan Rölli tähyili ruutua..aijaijai! Mun pitää varmaan ottaa välillä seuraamista ilman, että otan ollenkaan reenien aikan yhtään ruutu harjoitusta. Tehtiin kaikissa tempoissa, askeleita,käännöksiä ja aika pitkä kaavio. Rölli kuumui tapansa mukaan loppua kohden ja oli ihan kiinni jalassa. Loppupalkka oli HYMY ja mä sain palkaksi karvamatotanssin...iiihana rraaakas pikku mies..halihali pusipusi ;o)))

* Ruutu tehtiin seuraavana. Rölli ruutuun ja "stop" ja viuh mikä vauhti. Käännähti liian ajoissa, mutta nytpä sain sen ohjattua peruuttamalla takas! Hangattiin vielä ihan lopuksi ruutua läheltä niin, että Röllin piti vain tarjota keskikohtaa. Alkaa olla jo aika haka siinä! Myös maahan menoja ja vapautus pallolla.

Tässä välissä reppupalkka

* Luoksetulo vauhdilla kaikki siirtymät. Seiso ja maahan vauhdilla myös! Rölli teki 10 suorituksen, mutta mä olin vähän myöhässä käskyjen kanssa. Palkkana tässäkin pieni rintaparsutus ja leveä HYMY! Lopuksi tein vielä pallopalkalla molempia pysäyksiä.

* Metallinouto UPEASTI! Ei muuta lisättävää!

* Hyppynoudossa mun pitäs ite katsoa jonnekin muualle kun Rölli tulee kapulan kanssa siihen lähelle. Paljon on tapahtunu parannusta pureskelussa, mutta heti kiihtyessään se alkaa uudelleen.

* Tunnari ympyrässä. Rölli haisutteli hienosti, mutta palautuksessa parannettavaa!!!

Tässä välissä taas reppupalkka

* Kaukot takapalkan kanssa sika hienosti. Tein vielä lopuksi yksi vaihto ja palkka periaatteella!

* Paikalla makuun Rölli teki sillä aikaa kun keräsin tavarat pois kentältä.

Sanokaa mitä sanotte, mutta Rölli toimii nyt paljon paremmin kun en anna sen lällätellä itselleni. Mä luulen, että joissain kohdissa Rölli haukahtaa kun se on epävarma, mutta silloin autan sitä enkä suinkaan huuda!!! Kyllä sä itse tunnistat oman koirasi erilaisen haukun tai äännähdyksen ja voit sen perusteella tehdä omat ratkaisusi.

300019.jpg