Oltiin taas purinalla ja Jessica oli viilailemassa meidän suorituksia :o)

Hulan kanssa otettiin seuraamista, käännöksiä, noutoa, kakeja
* Seuraamisessa mun pitää tehdä Hulan kanssa paljon seuraa muutama askel käännös ja seis. Näin sen pitäisi käännöksenkin jälkeen pysyä valppaana oikeassa paikassa eikä kaahottaa eteenpäin.
* Noudossahan meillä on ongelmana se haukahtaminen. Nyt aletaan tekemään sellaisia reenejä, että joku avustaja on lähellä kapulaa ja jos Hula haukahtaa se ottaa kapulan pois eikä Hula pääse noutamaan. mä en kauhiasti välitä haukahduksesta vaan pyydän vaan Hulan pois sieltä ja alotetaan alusta.
Toinen reeni sillai, että kapula valmiina Hulan edessä ja pyydän sen vaan tuomaan siitä.
* Kakeja lähempää ja niin, että edessä on joku harjan varsi tai joku este. Mä oon vaan menny liian kauas liian äkkiä.....

Röllin kanssa tehtiin taas juoksemista patukka suussa siinä purinan ulkokentällä ja saman tien sisään tullessa seuraamista ja Rölli pysyy kuin pysyykin hiljaa :o)))))) Mun pitää siis kisoissa pysyä liikkeessä sen kanssa ja tulla kehään vasta viime tiingassa ei yhtään aiemmin.
* Seuraamisen käännöksissä halusin puuttua Röllin pepun käyttöön. Se kun viskooo sitä mielellään sinne tänne ;o) Tehtiin puoli käännöksiä ja palkkaa. Koko käännöksissä tuli heti pepun heitto. Mä taidan ottaa muutamaksi päiväksi naksun apuun noissa.
* Noudon kantamista ja kehumista hienosta pitämisestä. Samanlaisia jätetään koira seisomaan kapulan eteen ja kutsutaan luokse. rauhottaa Rölliä aika paljon. Se tuli ravilla, mutta heti kun kaivoin patukan esille alkoi haukkuminen...että sillee. Otetaan siis namilla ja rauhassa!!!

Ajoin vielä koti matkalla Pekan kautta. Tehtiin tunnari ja ruutu molemmilla.
Tässä ei muuta lisättävää...aivan sika upeasti molemmat teki!!!! :o) Kiitos Pekka avusta ja kaffesta :oD

1360509.jpg