Vedettiin ensin hallireenit Pekka liikkurina. Kiitos Pekka suuresti avusta :o)
Karjahtelin taas Röllille ihan kunnolla...muutkin saivat osansa...hih!

* Seuraaminen taasen upeasti..jäbällä pyöri häntä sellasta rinkiä ku hymyilin sille. Kerrassaan upea!

* Idiootissa kaikki toimi hienosti, pysähdykset nopeat ja suorat, Rölli odotti kiltisti ja seurasi katseellaan mua ja mä tietty hymyilin sille leveästi :oD Seuraamaan lähdöt upeita!

* Hyppynoudossa jouduin kieltämään pureskelusta. Ei ota juurikaan itseensä. Vähän hidas mun makuun, mutta kokeissa oltais saatu hyvät pojot.

* Metallinoudossa Rölli jallitti mua eikä nostanu heti kapulaa joten ärjähtelin sille. Uudelleen kun tehtiin niin johan jäbä toimi! Se siis kusetti mua siellä kisoissa...gggrrrrr!

* Tunnarin Pekka teki jonoon ja oma oli siellä toiseksi vimosena. Rölli haisteli tarkasti ja otti heti oman. Mä tyhmä jäin siinä lopussa hankaamaan pitämistä vaikka olisi pitänyt palkita Rölli mielettömän hienosta nenätyöskentelystä! Voi mua tyhmää! :o(

* Luoksetulossa Rölli juoksi ekan seisomisen läpi, joten palautin maanpinnalle. Toisella kerralla Rölli sitten meinasi lähteä etsimään sitä palloa...sain hyvin painokkaasti pyytää odottamaan. Maahanmeno todella hienosti!!! Tein vielä muutaman palloheitto pysähtymisen. Alkoi poika hyrrätä.....

* Ruutu namikipon kanssa niin, että Rölli jää sinne ruutuun eikä juokse mun luo. Muutama sivusta ja edestä ohjaus sisään...vaikeita! Yksi liikkurin kera kokonaisena ja WAU miten  sika hyvä :o)))))))

Sitten mentiinkin toteuttamaan Rölliä uima-altaan puolelle. Ei meinannu eka hokasta ramppia, mutta kyllä ui kuin pieni vihulainen edes takas allasta ;o) Varattiin heti toinen uimavuoro kun tuntui kelpaavan tällainen urheilu muoto pojille..heh!
Nyt sitten nukuttaa makeasti pikkuista ukkoa. Autossa jo simahti mun jalkoihin ihan löysänä... Hyvää yötä siis kaikille :o)

351351.jpg