No jooooh, en oo kirjotellu tänne mitään treeneistä eikä ne kisatkaan mainitsemisen arvoisesti menneet. Kerättiin 5 nollaa...huhhuh! Itku

Jos positiivisia juttuja haluaa etsiä..niin kun mä aina haluan... Rölli oli hiljaa, seuraaminen oli oikein kivaa, idarissa ne asennot mitä Rölli otti se teki rauhassa, ruutu oli ihan super, vauhtia oli kiitettävän paljon (ylimääräistäkin), metallihyppy oli super. Tuomari tykkäsi kovasti Röllistä ja sanoi, että "tuosta koirasta näkee, että se tykkää tehdä..." Myös liikkuri ihasteli Röllin vahdikkuutta. Noh, tästä se tie taitaa mennä VAIN ja ainoastaan ylöspäin..

Mä oon aivan myrtsinä enkä jaksa enempää puida päin mäntyä mennyttä kisaa. Mentiin lopuksi koko poppoo siihen hallin viereiseen ihanaan metsään kävelemään. Tai siis mä kävelin ja Rölli painoi miljoonaa, Eca sataatuhatta ja Hula seuraili mua Hymy

 

1243097065_img-d41d8cd98f00b204e9800998e