Hyppii ja hilluu! Hiaaaaano koe ja hiaaaaaaaano ECA!!!! <3

Tässä tulee seliselit siinä järkässä kuin ne oli kokeessa ;-) Nyt muistetaan se, että Eca oli niiiiin hajujen vietävänä tuolla valmennusrenkaan pääsykokeessa ettei mitään järkeä. Mä oikeesti SUUTUIN! JA aloin tehdä töitä paatoksella viikon verran! Eca ei saa katsoa ei edes haistella ILMAAA kun ollaan työpaikalla. HETI tulee noottia. Voi pojat, sehän toimi! Kerran jouduin sanomaan sille JANKKin hallissa ettei saa katsoa, koskea eikä haistella ja se oli siinä! MÄ oon ainakin itse aivan liian vähän treenannut ahtaita paikkoja ja siitä kehääntuloja. Nyt ne onnistui ekaa kertaa Ecan kanssa hyvin! Hula ja Rölli antoi mulle anteeksi ettei oltu harjoiteltu moista koska niillä oli niin hirveä työmotivaatio. Ne suuttu, jos joku koitti tulla tontille siinä vaiheessa kun tehtiin töitä!!! No niin, siirrytääs itse asiaan.

* Metallihyppy, joka on siis jostain syystä ollut Ecalle vaikea. Ei se metalli vaan tää hyppy. Mutta tiedättekö mitä!?! Se ei olekaan vaan Eca! Mittelikisaajat valittaa kaikki samaa, että se HYPPY on se vaikea juttu. Kummallista! Eca kuitenkin nyt hyppää hyvin ja ottaa kapulan hyvin. Takastulovauhti tippu raville ennen sivua. 9,5

* Luoksetulo on takunnut ihan huolella kuukauden verran. Nyt sitten hangattiin sitäkin hyväksi ja melkein onnistui. Aina siitä jokin palanen jää treenaamatta kun koko liike palasina. Loistava eka maahanmeno. Tuli kaikki siirtymät samalla kivalla laukalla ja stoppas molemmat pysäykset kuin seinään. Sitten se perhanan VIIMEINEN PERUSASENTO jää vinooon! 9

* Ruutu, jossa ollut ongelmia paikan kanssa ja siinä ettei herra halua seisoa ensin vaan mennä suoraan maate ja sitten liikkurin käskystä on kivaa lähteä. No näitä nyt hangattiin myöskin ja onnistuihan se! Mun pitäisi vaan muistaa, että Eca menee sen verran hidasta laukkaa, että se oikeasti pyörähtää just silloin ympäri kun stoppaan. Niin se teki nytkin. Hermostuksissani en antanut sen mennä tarpeeksi syvälle. Onneksi se menee maahan taaksepäin, joten en käynyt korjaamaan paikkaa johon olin ihan itse sen pyssänny seisomaan. Hienosti mun käskystä sivulle. 10

* Seuruu, joka meni NIIIIIIIN penkin alle pääsykokeessa ettei mitään järkeä. Tää jännitti varmaan eniten. Sen verran paatoksella olin tehnyt ei saa katsoa, ei saa haistella ilmaa, ei saa kuunnella muita harjoituksia, että mietin mitäköhän tässä kävisi. Mietin myöskin sitä, että mitä tekisin, jos se alkaisi höntsäilemään. No Eca teki aika vaisun seuruun, mutta paikka pysyi koko ajan. 8

* Z on onnistunu nyt joka toisessa kokeessa ja nyt oli sen melkein onnistumisen vuoro. Mutta mutta...seinää kohti vika asento ja Ecaa ahdistaa ihan kauhiasti. Se tekee, mutta ahdistaa ja paikka huono seuruussa vika pätkällä. 9

* Ohjattu oikealle. Viimeeksi kun käytiin JANKKilla kisaamassa Eca teki tässä ison mokan. Merkille menon sijasta se puotti ruutuun. Kerrasta viisastuneena pyysin Ecaa näyttämään kunnolla mulle merkkiä. Ja tadaa meidän hienoin ohjattu ever!!!!!! Saako nyt tuulettaaaaaaaaaaa?!?!?!!!! 10

* Kaket, jotka meillä normaalisti onnistuu kivasti. Nyt Eca tuijottaa ulosmeno reistä seuraavaa kisaajaa sivulle ja mä saan karjahdella käskyt. Eca tekee, mutta todella huolimattomasti. 8,5

* Tunnari, joka myöskin onnistunut kivasti ja onnistui nytkin. Eca menee kapuloille ja nappaa heti omansa ja palauttaa naama virneessä sen mulle! 10

* Viimeisenä ihan lopuksi meillä oli paikallaolot. Tällä kertaa Eca tekee niin kuin aina ennenkin eli rauhassa ja varmasti molemmat 10

Olipas kerta kaikkiaan kiva koe! Mulla oli helppo olla kehässä ja Eca vastasi kehuihin todella hienosti!

Tuomari Hannele Pörsti. Lopputulema EVL 1-tulos, 299,5 pistettä ja 2./12 sija!!!! Hävittiin ykköselle 0,5 pisteellä! ECA <3 <3 <3

ecapallo-normal.jpg