Oltiin Katjan,Annikan ja Pekan kanssa reenailemassa kehänauhojen kera.
Käskyteltiin vuorotellen toisiamme ja tehtiin kisamaisesti!

Ruska ja Hula haisi poikien nenään. Siitä lähtikin seuraava juttu... Rölli pissiessään mun mielestä väärään paikkaan ja mun kieltäessä se kävi murisemaan mulle! Mä olin aivan äimän käkenä, että mistäs nyt tuulee...Ensin en osannu reagoida mitenkään, mutta Rölli tuli istumaan melkein samoin tein mun viereen ja murisi sellasta matalaa kohta hyökkään murinaa. Sillon heräsi tämä tyttö, Rölliä kurkusta kiinni ja selälleen kieräytys, joka itse asiassa kävi melkein itsestään koska Rölli alistui samantien. Pidin sitä hiukan aikaa maassa ja pyysin sen ylös. Ja kuinka kummassa mulla olikin yhtäkkiä ilman käskyjä toimiva koira... Jossain vaiheessa Eelis oli Röllin mielestä liian lähellä mun autoa ja Hulaa ni hullu kävi pörräämään...perhana mikä ukko, ei paljon kato kelle käy uhoamaan. Huhuh!
Kisatilanteessa Rölli toimi kuitenkin upeasti. Metallinoudossa se vaan kävi ensin hakemassa punasen tötsän mun sivulle... Kaukoissa Rölliä häiritsee aivan sairaasti takana oleva ihminen. Sitä on harjoiteltava ja paljon!

Hulan kanssa eka pikku seuraaminen ja seurasi pitkästä aikaa ihan jalassa kiinni :o)
Ruutu vasuriin, joka on Hulan mielestä iiihana!
Ruudun merkiltä ohjatun merkille lähetys, joka oli vinottain kentällä ja oikea ohjatun kapula ruudun vieressä 2 metrin päässä. AIVAN SAIRAAN UPEA NOUTO!
Tunnari sika hienosti! Idari aivan mieletön! Siis Hula alkaa oikeasti toimia, se tarjoaa koko ajan liikettä ja sitä pystyy ohjailemaan uskomattomiin suorituksiin. Mikä tässä nyt on tapahtunu? Olenko mä itse varmempi ja luotan Hulaan ja siksi kaikki tuntuu onnistuvan itsestään vai mikä? En kuitenkaan valita ;o)

Upeita koiria molemmat!!!!! :o)))

1360509.jpg