Mä tiedän mä tiedän! Ei saa eikä tarte panikoida! MUTTA mitäs mä teen kun kakat on housussa? Ja paniikki vaan iskee.... Alkuvuodatuksen jälkeen valaisen siis hiukan. Huomenna kisat...arvatkaa missä? No Pieksämäellä tottakai ;o) Rölli kisaa eka VOI:ssa Marko Puranen tuomarina. Hula kisaa sitten ja hakusessahan siis vika 1-tulos. Hulalla tuomarina Pauli Härkönen.

Mun pitää varmaan toitottaa itselleni koko ajomatkan sitä mitä normaalisti pulputan toisille...Luota koiraan, luota itseesi, rauhassa, nyt ei voi enää tehdä mitään ja pitää siis vaan tehdä se mikä osataan!

Tänään kovan tuulen ja -12 C pakkasen takia mentiin tarjoustalon p-halliin vetäsemään loppu hetken reenit. Oli sielläkin perhanan kylmä kun avoin halli, mutta tötsät sentään pysyi paikoillaan.
Molemmilla seuraamisen perusasentoja, luoksetulon seisomista pallon heitolla, ruutua namikipolla, kakeja takapalkalla. Pelkkää vahvistusta siis!!! Toimii, mutta niin pitikin käydä ;o)

Pitäkää peukkuja ja ylihuomenna olen ehkä niin kunnossa, että jaksan kirjoittaa! Huomenna lähdetään siis täältä 8 aamulla ja ollaan varmaan 12-1 aikaa yöllä takas...kääk! Rankka päivä tiedossa!

1295462.jpg