Tänään meinasin pitää tokottoman päivän, mutta toisin kävi...kentälle se veri taas veti Kieli ulkona Mä olin viikonlopun Tuusulassa TOKO Ylituomarikurssin viimeisellä rutistuksella. Meillä oli kirjallinen loppukoe lauantaina ja sunnuntaina me sitten arvosteltiin 3koirakkoa per luokka. Kiesus, et oli aika rankkaa! Nyt sitten pitää vain odotella, että miten akan käy...onko se tervemenoa harjoitteluja tekemään vai tervetuloa 5 vuoden päästä koittamaan uudelleen.... Laittakaa äkkiä tietoa jooko? Silmänisku

 

Mä olin eilen kotona vasta 23 ja ajattelin pitää vapaapäivän tokoilusta, mutta piristyessäni iltaa kohti olikin pakko suunnata kassulle. Mä menin sinne joskus kuuden jälestä ja siellä oli tungosta. Muutama muukin oli tullut harjoittelemaan sinne, oikein koira tapahtuma. No mä tottakai käytin sen hyväksi Ecan kanssa. Kokkosen Tuija oli vetämässä pentukurssia ja menin tekemään kontakti harjoituksia siihen viereen. Siis toi pikku äijä on aivan mieletön! Vaikka vieressä oli haukkuvia isoja ja pieniä koiria niin Eca vaan tuijottaa mua! Siis ihan älytöntä!!! WAU! Eca sai sitten taas tehdä ruutua kipolle, hih! Se on kyllä ihan super!

Hulan kanssa tein luoksetulon palkaten eka seisomisen ja sitten stop ja maahanmenosta palkka. Ruudun merkkiä muutaman kerran pallolla ja ruutu naksulla. Tiina teki meille sitten vikana ohjatun, jonka merkki ei meinannu onnistua millään. Noudotkin tuntu menevän ihan vinksalleen...voi höh! Ohjatun merkki on tietty ollu jo pitkään huono, mutta ei nyt näin pielessä...

Rölli teki kaikki, mutta palkkasin ja helpotin sitä tosi paljon! Seuraaminen on tosi hyvää, ei enää kiljuta ja Rölli on suora ja aika takana. Idarin jättöjä palkkasin taaksepäin. Luoksetulon palkkasin taakse. Ruudun merkillä oli matto. Ruutuun ihan superisti eka kerralla. Tein muutaman toiston ja Rölli meni sillon koko ajan reunasta sisään...se on nyt kyllä korjattava! Helpompihan mun on tietysti nähdä oikea paikka kun Rölli tekee sen noin, mutta siitä lähtee pojot! Ohjatun Tiina teki meille. Nyt merkki toimi kivasti, mutta kapulalle meno ois voinu olla parempi. Tällä kertaa Rölli kuitenkin keskittyi ihan toisella tapaa kuin aiemmilla kerroilla ja oli siitä syystä tosi kiva ohjata! Metallihyppy ois voinu olla vauhdikkaampi, mutta ihan kiva! Tunnarissa Rölli kyllä taas kerran loisti, se tekee niin mieletöntä nenätyötä, et pois alta! Hyvähyvä hieno poika Kieli ulkona

Tuija huikkas mut sitten vielä näyttämään Ecan kanssa toiselle ryhmälle imutusta ja kontaktia. Eca pääsi oikein loistamaan, vitsi se on kyllä mainio tapaus!

Käytiin vielä lenkillä mun koko porukka, Tiina & Zara ja Tiinan mies Heikki Bennyn kanssa. Eca ja Rölli on täysin rakastuneita Zaraan Cool

 

1240215870_img-d41d8cd98f00b204e9800998e