Menin jo aiemmin ennen koulutusten alkua penkomaan Jaanan kanssa konttia. Pekka sitten autteli mua liikkeissä.

Hulan kanssa ohjattu, ruutu,idiootti, seuraaminen
* Ohjattua otin helposti varmistellen...heh! Vein vaan sen haettavan kapulan. Kävelin kuitenkin koko ringin. Katotaan seuraavalla kerralla oliko siitä kuinka paljon hyötyä.
* Ruutu molemmista suunnista eka kerralla tyhjään ruutuun ja Hula juoksi suoraan läpi...mun on siis kisoissa oltava todella nopea kun pysäytän sen! Sitten namikipon kanssa varmistelu reeniä. Nyt jätin kipon takareunalle ruudun sisään.
* Idiootti kisamaisesti läpi ja kaikki hienosti. Mulla itellä ehkä hiukan lähentelyä...astuin Hulaa kohti kun pysäytin istumaan. Se saatava pois!
* Seuraamisessa Hula jonkun verran liian edessä muuten hienosti kaikki perusasennot ja käännökset ja askeleet. Hula on hiukka liian fiksu. Pekka kun alotti, että 2 askelta taakse ni Hula lähti jo itekseen menemää :o/


Röllin kanssa päästiinkin ryhmään...hih..olipas kivaa. Jätkä on kyllä ihan kingi :o)
* Seuraamista aika pitkä kaavio ja Rölli seuras hienosti!!!
* Paikalla istumisessa Rölli alkoi vajota ja mä jouduin imuttamaan äänellä takas ryhtiin.
* Paikalla makuu niin, että yksi koirakko kiersi ja muut makas. Todella upeasti meni.
* Jäävät upeasti!
* Hypyssä Rölli mietiskelee aina ennen istumista. Muuten hienosti :o)
Rölli teki taas pitkän päivän. Upea jäbä! :o)

Mä vedin sitten kisaryhmän ja oli pakko lähteä kotiin kun kentällä ei enää nähny mitäääään...

349329.jpg