Mä oon ihan kamala...vettä satoi, joten en halunnut treenata ulkona... Mulla oli ensin oppilas, jolle teki hyvää päästä harjoittelemaan häiriöön BH koetta varten. Hienosti meni :o)

Sitten väänsin Hulalla
* Seuraamista, joka onnistui tällaisella tasaisella alustalla todella upeasti! Se jopa peruutti seuraamisessa, WAU!
* Idarista on tullu Hulalle kiva liike ja mä osaan palkata oikein ;o)
* Luoksetuloa takapalkalla. Otettiin muutama vauhdikas suora luoksetulo ja sitten kun vauhtia oli riittävästi stoppasin Hulan ja vapautin taakse. Kyllä oli lystiä :o)
Hulaa ei haittaa mieletön meteli ja häiriö ollenkaan. Mun vaan pitää muistaa käyttää ääntä enempi ;o)

Rölli teki
* Seuraamista, joka ehkä johtuen venyttelystä on paljon parempaa kuin tässä yhdessä vaiheessa. Namiloista Rölli kehittää kunnon kuolat suuhun ja pärskyttelee niitä ensin pois. Kisoissa pitää muistaa lämmitellä seuraaminen kunnolla, että kehässä ei tarte pärskiä!
* Istuminen vauhdilla...hih!
* Merkkiä about 15 kertaa palkaten ja välillä niin, että kapula oli aivan merkin takana. Röllin mielestä ois ollu suurin palkka päästä hakemaan kapulaa. Se ei meinannut tulla hakemaan naksun jälkeen namia..ihan hassu! Tästä tulee vielä superliike tälle jätkälle ;o)
* Luoksetuloa stoppin asti ja vapautus takapalkalle, kun Rölli tuli sieltä pysäytin sen maahan ja heitin namin sen taakse.
Jos ei Hulaa vaivannu häiriö niin ei kyllä poikaakaan...ei se nähny eikä kuullu muuta kuin mut :oD

608390.jpg